Homosexuell?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 16:44

Vad gäller saken? Va? Va? Jag är ju helt naturlig, blinded granne där.

Syftade på att jag blev "avundsjuk" (eller vad man ska kalla det) när du avvisade mig som "något som INTE är 'mannen'" -vilket attackerar min Plutopersonlighet. ÄVEN om jag är kvinna.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:44

Störst själ? Sånt befattar jag mig inte med. Sjöng en gång "blame it on my head, ain't got no soul" och tyckte själv att jag var döfyndig då det var en rockig blueslåt med elorglar, och hela skiten, och menade på att mina förutsättningar att lira blues var som bortblåsta iom detta faktum, likväl var det blues liksom. Ironier som bara jag har roligt åt.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 16:47

Återigen kollapsar dina moraliska värdegrundet -stackars dig.

Ingen är "för mer" än någon annan eller hur? -för vi vet vilka vi är; och NEJ det var inte SANNINGEN vi såg när vi slets upp till jordelivet -det var fan det fulaste jag någonsin sett -eller är detta en hatisk vanföreställning? Och ni vet vad jag syftar på.

..man ville aldrig mer se sen. BEJAKA TROTSET FÖR FAN.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:47

Åkes granne skrev:Jo, men ärligt, självklart.

Jag (och jag pratar om den gemene kvinnans "problem") -söker givetvis efter att rota mitt INDIVIDUALISTISKA -mig, som "henne" i stort..

men -säkerheten har alltid tagit så stor plats för mig, pga. av levnadsförhållandena.. Först och främst måste vi OBJEKTIFIERA vår JÄMLIKHET -

känslomässiga TOTALA jämlikhet. . .

SEN, kan vänskap komma på tal..

Får fan aldrig vara i fred. Liten stund i dag dock. Låg i dusch (70-tals, möglig typ) och fyllde själva "golvet" med vatten och testade självmordsposer -kände mig äntligen lite harmonisk.. måste gå ner typ 4 kg, MÅSTE FAN TA ANSVAR FÖR MIN VÄRDIGHET -"hon" ja, HON, har gjort allt för mig..

Hehehe, du är ju för fan inte klok.

Tycker inte om män heller, jag är ju den enda som vet vad rättvisa innebär (jag hatar alla). Misantropen blir den mest jämlika rollen jag kan tänka mig.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 16:48

IQ-test tar ca 45 minuter och är obligatoriskt i lumpen.

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:48

Men du förstår väl att jag har lierat mig med ironin också?

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:49

Åkes granne skrev:IQ-test tar ca 45 minuter och är obligatoriskt i lumpen.

Har inte gjort lumpen, de ville inte ha mig, och jag kan inte klandra dem, jag skulle bli en usel soldat.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 16:53

Hehehe, du är ju för fan inte klok.

HAHAHA.. oj, kanske inte.. vetfan inte.. har börjat släppa på skitsnacket och börja INTERAGERA i de verkliga DIALOGERNA..

"-Ska du inte gå ut och sola och tänka på framtiden (OJ -sådan förolämping!) med de andra tjejerna?" "-Nej, jag vill tänka på problem.."

Okej, det sista stycket där var till för mina kvinnliga jämnlikar; medvetet naket, råspnontant för att initimitisera MORALEN -tycker oftast inte om tjejer, pga. av det hemlighållande de tvingast till genom historien.. vilket försvagat.

(Och med "poser" menade jag typ konst och inget slutgiltigt objektivt galanskap..)

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 16:56

Vad är rättvisa?

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:57

Visst är det skönt att vara sanningsfascist? Kanske tvingas man till ett slags "objektiv galenskap" just därigenom. Cynikerns roll där i utkanten.

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 16:58

Åkes granne skrev:

Vad är rättvisa?

Ett begrepp för att beteckna det bästa möjliga förhållandet mellan ett par eller flera parter.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 17:03

Okej.

Hm. Blev deprimerad igen, så jag loggade ut för att "fly" -även fast jag inte är rädd för något.

Det är såhär det blir:

http://supraphysical-finale.blogspot.co ... -sign.html

(Cyklicitetens "budskap"..) Det var så det kändes när jag återgick till källan för 1½ .och KUNDE pga. av att jag hade "gått igenom ALLT" -dvs. nått "ålderdommen" (yes, jag kände mig som så -17 år, konkret, med allt jag visste -ganska extremt, men börjar först förstå det nu..)

Självklart har du rätt Avantgardet: Men könsrollernas "mening" är den FYSISKA balansen; medvetenheten/strukturen på "hiearkierna". Fysisken möjliggör självmedvetenhetens inre/yttre-syntes, osv. Könens skillnad är helt -om man ska vara petig, rent fysisk.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 17:07

Efter ett t.ex. ett sk. "gott gräl" brukar man känna att "luften blir tunnare", vilket följs av INSTIGANDET i VETANDET -samtidigt som en total "minnesförlust". Man "ömsar skinn"; slutar identifiera (veta) sig med sin RE-aktions-natur. Det är som jag sa "mellanenergin" mellan en själv och Gud som ändrar vibrationshastighet, och blir "sann"/"klar". Man kan t.o.m känna hur materian ändrar form; blir "halare", och materiella saker kan t.o.m "fall sönder" bara man tar i dem. Allting "rinner" av en; man BEVARAR inte något längre; ingenting finns att försvara, eftersom man aldrig har ansvar över "något annat" än sig själv. Den typiska "trögheten" i medvetenheten, känslan av att budskapet i en bok verkligen inte "går in i en"; är för att komplexiteten (trådarna) är SOLID -det som händer när vi sover är att SJÄLEN "smälter ner kroppen" i vila; och återförenas med sig själv.

Helvetet *Att konstant skapa ..existensiell.. "EFFEKT" för att "få spinn" på universum (ödlan / arketypen "ur-borderlineRN")

Övrigt: Alltså, jag mår väldigt dåligt i min helhet. Jag har förlorat allt det där "jordnära värdet", det är trauamtiskt, jag försöker väl få någon sorts förståelse.

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 13 jun 2008 17:07

Men varför skulle det vara ett problem? Män och kvinnor är olika, män vill ta det lugnt och kvinnor tjatar och är aldrig nöjda - vill de få så mycket gjort får de väl fixa det själv, jag måste få mig min bongkopp!

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 13 jun 2008 17:13

Jo, men det är inte det saker handlar om. Jo -vänta nu, just det, det var ju det allt handlade om. Men visst -lura barnen, lura barnen, spill, spill, spill...

När människor "har det bra" är det inte problem; men jag själv skulle aldrig t.ex. utnyttja min "fysik-roll" (eller samhälls, osv.) för att känna mig "speciell". . jag söker något djupare. Jag menar, en lärare sa till mig för ett år sen, för att jag hade kort hår då -och jävligt tyst i sammanhanget, att det är viktigt att "komma på vad man tänder på.."

Jag är 19 år! Eh. Ungefär som om jag inte fattat att jag är en MÄNNISKA mer. Skulle adrig ens försöka definiera mig i "hetero/bi/homo"-osv. -det är bisarrt, och leder till djupa kriser -pga. av komplexiteten/idealismen/ärlighten.

Förövrigt: Vattumannens "asexualitet" bygger på en ENORM känslighet; -tänk på att det är opposiotionstecknet till Lejonet (Solen). .  Det handlar dvs. om Människan; "sanningen skall göra er fria".. Alla Vattumän "ser" det här från början -och vill inte skämma ut kollektivet, utan förfina det. Det är inte "asexuellt" i sig.

Återgå till "Tankar och känslor"