offtopic-inlägg

Här hamnar inlägg som tagits bort från andra trådar.

Moderator: Moderatorgruppen

Smisk
Inlägg: 3187
Blev medlem: 27 aug 2016 15:42

Re:offtopic

Inläggav Smisk » 01 dec 2022 13:51

hakkapeliitta skrev:Har varit i Prag några gånger. Riktigt fint där. Bra öl, snygga tjejer, Haha, De flesta kan hygglig engelska.
Vill fly. Pallar inte med är så ledsen efter brorsans begravning.
Brorsan sa någonting som jag har svårt smälta, han vill inte att jag kommer till eftergraven. Otroligt sårande. Vad i helvete menar han?


Beklagar det. Ta en paus i Prag med någon god öl då, det borde vara julfint där tänker jag.
Vet inte vad han menade med det han sa faktiskt. Jag hedrar de som gått bort som värdefulla oavsett vilka de va och försöker respektera vad de hade velat där det passar med tanke på situationerna som är. Går dock sällan till gravar mer än någon gång på alla helgons dag.

Användarvisningsbild
Anders
Inlägg: 7790
Blev medlem: 23 mar 2006 01:44
Kontakt:

Re: offtopic-inlägg

Inläggav Anders » 02 dec 2022 10:33

Jag gillar inte att resa men resandet tycks vara en dominant gen, min fru vill ut och flänga så mycket hon kan, och nu har mina nyvuxna barn tagit efter henne. Råkar ut för all världens obehag på sina resor men skall ut igen så fort de kommer hem.

Finns en trevlig grej med det, de är mer eller mindre rödgröna allihop, men de kan inte komma dragande med näsrynk åt fläskkarre med bea eller ett härligt varmt bad. Då vet de vad de får i nyllet istället.
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017


Återgå till "Övrigt / flyttade inlägg"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 15 och 0 gäster