När känner du dig fylld av energi? och vad gör du då?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 21 apr 2011 23:11

lösdrivaren skrev:Tvärtom här. Den stora deppigheten slog igenom för nån vecka sen. Beställde sertralin genom ett nätapotek, expressleverans från Spanien med flygpost tog 3 dagar.
Posttraumatisk stress.


Deppigheten är väl kärlet som läcker snabbare än det fylls på..
deppighet få att tänka på sången 'There's a Hole in the Bucket'
man är fast i sina tankar och kännslor som man inte tar sig ur..

transversal
Inlägg: 1674
Blev medlem: 24 nov 2008 22:21
Ort: Göteborg

Inläggav transversal » 21 apr 2011 23:46

lösdrivaren skrev:Tvärtom här. Den stora deppigheten slog igenom för nån vecka sen. Beställde sertralin genom ett nätapotek, expressleverans från Spanien med flygpost tog 3 dagar.
Posttraumatisk stress.


Jag skulle typ behöva atarax istället.  :P

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 22 apr 2011 00:19

lösdrivaren skrev:Jag har inte vågat röra pillerna eftersom jag har krökat några dar.
Behöver en nytändning, kanske en udda perversion av nåt slag?


är inte livet perverst nog för att skapa fler perversiteter ?
udda, åt en pizza med broccoli på, det var lite halvperverst och udda.
piller har väl ingen direkt effekt om man dricker.. såvida man inte slänger i sig för många och är ute efter något annat.
Deprision blir du nog knappas av med att kröka... du bara dödar dagar emellan verkligherna..
jag har varit nykter över fyra år, inte fan blev det bättre för det : ) / ...
fuck you fuck you very very much world .... men  jag saknar inte direkt dagarna då jag drack..

lösdrivaren
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 16 okt 2010 12:33

Inläggav lösdrivaren » 22 apr 2011 00:37

Helt klart att perversion kan vara vad som helst.
Såg en SM (?) video där tjejer blev maskinknullade, en mekanisk manick juckade i stadigt tempo.
Efter den filmen är jag nästan beredd att hålla med Zok att killar kan avskaffas.
Så jävla torftigt men gött såg det ut som, tjejerna njöt för fulla muggar.
maximal utdelning med minimal ansträngning

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 22 apr 2011 00:42

lösdrivaren skrev:Helt klart att perversion kan vara vad som helst.
Såg en SM (?) video där tjejer blev maskinknullade, en mekanisk manick juckade i stadigt tempo.
Efter den filmen är jag nästan beredd att hålla med Zok att killar kan avskaffas.
Så jävla torftigt men gött såg det ut som, tjejerna njöt för fulla muggar.


fucking machines, lever det än : P
den fanns öven på wikipedia såg jag.. http://en.wikipedia.org/wiki/Fucking_Machines

jag laddade hem insertion filmer till en medarbetares sambo.. Det var hennes fetichm.
andra brudar har gillat det ena och det andra som kan klassas som pervo.. brudar har bara sitt spel om oskuld.
big toy girl.. Det är inte perverst.. det är bara tråkigt att se brudar som tillfredställer sig själva..

Det är intressant det där med sex och perversitet.
Det jag själv upplevt är att man vidgar sina gränser med tiden, sen går det över till att man gillar det verkliga igen.
Verkligheten är det perversa på ett sätt, men på ett 'högre' plan. är det fetishm att gilla det vanliga och tända på det ?

Användarvisningsbild
nytt namn
Inlägg: 782
Blev medlem: 23 okt 2009 06:42

Inläggav nytt namn » 22 apr 2011 09:32

ang porr. har tröttnat på det för länge sedan. här kommer några .com adresser:
vill man ha kvalite: kink
känner man sig lat: pinklab
är man sjuk i huvudet: sickestsites

lösdrivaren
Avstängd
Inlägg: 869
Blev medlem: 16 okt 2010 12:33

Inläggav lösdrivaren » 22 apr 2011 10:07

Tack för länkarna.
Intressant med kinky personligen är att jag alltid föreställt mej detta som något skumt som bedrivs i sjunkiga källarlokaler med gubbar bakom amatörmässiga fantommasker.
Nu har porrindustrin lyft upp perversionerna i dagsljuset. Se det hela som en lek med dolda diffusa motiv av de deltagande.
Hmm..eller så har vi uppdämda neanderthalska  behov.
maximal utdelning med minimal ansträngning

transversal
Inlägg: 1674
Blev medlem: 24 nov 2008 22:21
Ort: Göteborg

Inläggav transversal » 22 apr 2011 10:30

På tal om porr ... gick på en konsthappening på porrklubb för några veckor sedan. Har aldrig varit inne där innan, hur som helst, såg ut ungefär på första våningen som man hade kunnat föreställa sig, stripstänger och liten scen och röda plastfåtöljer, där det dagen till ära framfördes performance. Övervåningen var fylld av små runkbås, med en respektive tjockteve, en hållare för pappersnäsdukar och en papperskorg. I det här fallet visades konstvideoinstallationer i runkbåsen. Ganska fyndigt och kul upplägg, bisarr, har aldrig tidigare sett en utställning i en liknande lokal.

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9945
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 22 apr 2011 14:14

transversal skrev:På tal om porr ... gick på en konsthappening på porrklubb för några veckor sedan.


Den var ju förbannat bra, -Kommissarien till den misstänkta sexköparen, nå erkänner du brott?

-Nej, vadå brott, jag gick på en konsthappening, det räknas som kultur, knappast kriminellt. :wink:

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 22 apr 2011 14:20

kul ide att föra in en utställing in till en strippklubb,
man får en speciell atmosfär redan innan man nått lokalerna.


filmer finns det gott om på nätet, bara och söka på lesbian tube eller vad man nu gillar.. det mesta finns som tubes.
och google videos har mängder, om man stänger av filtret i inställningarna.

Det där med sex på nätet, tycker jag är både positivt och negativt,
fördelen är att saker förs upp till ljuset och vi får inblick i vad andra tittar på.
Det som är negativt är industrin som kan få människor att göra saker som dom inte vill,
och när det gäller sex så är det lite mer kännsligt än om man jobbar i en industri.

själv gillar jag när man lyfter fram erotiken från underground till vardagen.
gillar skarpt Franska shower... ett typ exempel är när bree olson kör sitt race i Howard Stern Show..
Det roliga är personerna bakom, och jag kan fundera på vad dom egentligen tänker..
Jag är inte en public nude fan, men vissa saker är bättre än andra

Användarvisningsbild
Anders
Inlägg: 7793
Blev medlem: 23 mar 2006 01:44
Kontakt:

Inläggav Anders » 27 apr 2011 21:33

Porr har jag inte hittat någon bra. Svårt. Tror inte riktigt bra porr kan produceras. Som att filmen alltid är sämre än boken men mycket mer så.

Ang. energi, tillhör höstdepparna, positiv ljusderivata ger mig energi.

Och sen helt enkelt att jag har tillräckligt mycket tid att slöa på. Samla energi.
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 29 apr 2011 15:15

Läser böcker och tar Ritalin.

Användarvisningsbild
Anna Sara
Inlägg: 2002
Blev medlem: 14 apr 2009 15:31
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 14 maj 2011 08:27

<iframe width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/Fd-wuAbOfms" frameborder="0"></iframe>


Återgå till "Tankar och känslor"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 47 och 0 gäster