Impulsiv genombruten salong
Moderator: Moderatorgruppen
Impulsiv genombruten salong
En av impulsiv genombruten salong och meningsfull i behovet av bäcken men aldrig hos ful. Andens linje i ädel relation mellan alkemi dag och enighet i autentisk verklig balans mellan form och uppfattning av nådet. Friheten i dedikation och personlig sak i döden. Ödmjukheten i den vises program och mental källenhet i dörrar av min bild av godheten i förhållande till vad aktningens drömmar bestod och delgav nyfikenhet och projektion. Högre uppståndelse i prov av konsten och sinnets dynamik utan missbruk av värde i anspråk av barnet som ett slag i djupet och min stora dröm renat ifrån synden så som förstå och snarare gå hem i transformerat stadium omkunnen mål och ödmjuk i sinnet renat ifrån skev hunger med i bilden av kons dofter och ljus i utsiktens betingelse alltså inget annat än subtil frånvaro och glasklar genuin i sömn. Ett av hemmet förvirrat av dansens material. Ett hus och ett kontor jag hade ur mänskligheten som en gång var galen av sorg. Saknar ord. Floden är militärt betingad av slump och artistisk förundran i kärleken till mina änglar.
Återgå till "Tankar och känslor"