such åter med klubban
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
such åter med klubban
Johan, tänkte så här dina moderatorvänner har lämnat dej i sticket. En har dragit i sej svamp de andra två har försvunnit. Räddaren i nöden är jag men jag behöver en klubba. Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
Re: such åter med klubban
suchanother skrev:Johan, tänkte så här dina moderatorvänner har lämnat dej i sticket. En har dragit i sej svamp de andra två har försvunnit. Räddaren i nöden är jag men jag behöver en klubba. Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.
Japp, när jag tänker efter så har jag helt klart för mig att du skötte dig exemplariskt när du var moderator, för ovanlighetens skull stöttar jag dig till 100%. :)
Re: such åter med klubban
Zokrates skrev:suchanother skrev: Kommer inte att härja utan det blir en moralisk skärpning på FF. Mitt inhopp är då tänkt som tillfälligt. Jag skötte väl mej bra senast? Alla var som tennsoldater. Allvarligt, tänkte avlasta dej lite.Japp, när jag tänker efter så har jag helt klart för mig att du skötte dig exemplariskt när du var moderator, för ovanlighetens skull stöttar jag dig till 100%. :)
Ah! Så den imbecille och det självutnämda ljushuvet är polare ändå!
- Johan Ågren
- Administratör
Missade det här inlägget (har varit lite frånvarande ett tag). Suchanother är både en trevlig och ansvarstagande person, ibland. Han har även varit moderator ett tag förut, men det fungerade inte så bra i längden. Vissa inlägg som dyker upp är ibland rent förskräckliga, och jag skulle vilja se att dessa modererades bort av Such, innan de dyker upp på forumet. Efter det skulle du/han kunna bli moderator. Det handlar lite om att anamma den intelligens som även tar hänsyn till vad en begränsad form som skriven text inte kan kommunicera (kommunikation kräver två parter). Notera dock att min egen intelligens torde vara rätt så stor då jag överväger att göra Such till moderator trotts att han kallat mig idiot och att jag kan dra åt helvete. :)
Johan Ågren skrev:Missade det här inlägget (har varit lite frånvarande ett tag).
Ja Johan du har missat mycket (läsa mitt brev), tex att motivera avstängningen av biggj/jbig.
Därför undrar jag om din uppvisning främst bara var ett tillfredställande av makt-egot eller en politisk censur?
Du bör nog också förklara varför du indirekt belönar Matahari och Kallekula, vilkas texter här på FF enbart syftade till att sabotera texterna för biggj och filosofiforum?
When you play the fiddle at the top of the state, what else is to be expected but that those down below dance?
Karl Marx
Karl Marx
Aja baja Frommen. Vad sa nu Johan kommer med ett endaste påstående som kan tolkas som personangrepp kommer jag att stänga av
Jag är saklig och spirituell, med ytterst tankeväckande och stringenta inlägg som mitt signum.
Sanningen är ju det, som du också vet, att det var alltid biggen som började bråka och med det följer en logik som alltid i oschyssta slagsmål att man anpassar sig till motståndaren.
Har du inte sett nu hur lugnt och sansat det är på forumet. Någon aning om vad det kan bero på?
Dessutom är du ju inte så dålig själv. Och hur kan det komma sig att det var inlägg i trådar där biggen huserade?
..och javisst kanske jag av och till stökat lite väl ibland men bättring gäller fr.o.m nu
Jag är saklig och spirituell, med ytterst tankeväckande och stringenta inlägg som mitt signum.
Sanningen är ju det, som du också vet, att det var alltid biggen som började bråka och med det följer en logik som alltid i oschyssta slagsmål att man anpassar sig till motståndaren.
Har du inte sett nu hur lugnt och sansat det är på forumet. Någon aning om vad det kan bero på?
Dessutom är du ju inte så dålig själv. Och hur kan det komma sig att det var inlägg i trådar där biggen huserade?
..och javisst kanske jag av och till stökat lite väl ibland men bättring gäller fr.o.m nu
Fridens Liljor