Nu får det vara nog!
Moderator: Moderatorgruppen
- Avantgardet
Nu får det vara nog!
Jag känner hur jag äcklas mer och mer för varje dag, står inte ut med det här längre. Först tog de Norrland ifrån oss och nu kommer de här och invaderar forumet. Dessa vedervärdiga varelser. Nån måtta får det väl ändå vara. Snart börjar kraven komma, sen ska det kelas och älskas. Kvinnerna! Ut med dem!
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
Re: Nu får det vara nog!
Avantgardet skrev:Jag känner hur jag äcklas mer och mer för varje dag, står inte ut med det här längre. Först tog de Norrland ifrån oss och nu kommer de här och invaderar forumet. Dessa vedervärdiga varelser. Nån måtta får det väl ändå vara. Snart börjar kraven komma, sen ska det kelas och älskas. Kvinnerna! Ut med dem!
Kan inte annat än instämma. Dessa beroendeframkallande manipulerande överfalska varelser som aldrig är nöjda, alltid på gränsen till ett nervöst sammanbrott, på gränsen till psykos. Narcissistiska, psykopatiska, förfalskade, skenheliga, mysticismsökande, otrogna, lögnare, materialistiska, gudsförnekare, manshatare, barnmisshandlare, lata, odugliga, ologiska, mytomspunna kvinnor. Men alternativet är ju att vara homo, eller asket, så jag får väl stå ut.
- Avantgardet
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
- Avantgardet
Först är det lugnt - de ligger i träda, bidar sin tid, väntar på att ett tillfälle att attackera en. Man ser de första tecknen i deras kåthungriga ögon och sörplande, smaskande, plutmunnar. Man uppbådar all sin kraft och riktar en förtvivlad bön till himlen att de snasksugna slynorna inte skall fästa blicken i skrevet på en och se vilken ståtligt karlknullarkuk man är utrustad med. Fast det är bara en fråga om tid innan man är snärjd i deras lögners garn. Man ska äta på porslin, ha rent och snyggt, lukta gott och passa tider. Aldrig får man slappna av! De nästlar sig in och tar över, förvrider huvudet på en. Och innan man vet ordet av så ligger man vaken om nätterna, kallsvettig och gråter i ångest, och inser att man har blivit ännu en fittans slav.
Nej! Hade Gud velat oss väl hade han skonat oss från dessa helvetes demoner! Eller åtminstone gett oss kraften att stå emot dem! Ut med dem!
Nej! Hade Gud velat oss väl hade han skonat oss från dessa helvetes demoner! Eller åtminstone gett oss kraften att stå emot dem! Ut med dem!
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"