Lösenord på nya forumet

Vad kan vi förbättra här på forumet? Kom med förslag och idéer!

Moderator: Moderatorgruppen

scirocco
Inlägg: 2098
Blev medlem: 19 dec 2008 21:43

Lösenord på nya forumet

Inläggav scirocco » 02 jul 2012 19:17

Skriver detta här ifall det kan vara intressant för andra. Jag hade vissa problem att logga in på detta nya forumet. Tror det beror på att jag en gång bytt lösenord. Det jag brukade använda fungerade alltså inte här. Fick skickat efter ett nytt(efter byte av e-post varvid mitt konto automatiskt dog,återupplivning) ...har nu ett nytt lösenord som är alldeles för långt. Hur byter man till ett annat ,var knappar man?

Användarvisningsbild
freddemalte
Inlägg: 3393
Blev medlem: 04 mar 2006 20:04

Re: Lösenord på nya forumet

Inläggav freddemalte » 02 jul 2012 20:01

scirocco skrev:Skriver detta här ifall det kan vara intressant för andra. Jag hade vissa problem att logga in på detta nya forumet. Tror det beror på att jag en gång bytt lösenord. Det jag brukade använda fungerade alltså inte här. Fick skickat efter ett nytt(efter byte av e-post varvid mitt konto automatiskt dog,återupplivning) ...har nu ett nytt lösenord som är alldeles för långt. Hur byter man till ett annat ,var knappar man?
Hej scirocco

Upp till vänster ska du ha en länk till "Kontrollpanelen"! Väl där väljer du fliken "Profil" och i denna menyvalet "Ändra kontoinställningar".

Hör av dig om du inte hittar!

Hälsar Fredrik
Moderator och administratör
"Jag drömde att jag var, vaknade och var den jag drömde."

För mig är filosofi i princip likställt med ifrågasättandet av det vardagliga (common-sense) med det rationella tänkandet (analys och abstraktion), känsla och språket som huvudsakliga verktyg i en spännande samklang med fantasin drivet av en enorm nyfikenhet på världen vanligast manifesterad i en undran över hur andra människor upplever sin tillvaro, tänker och känner.

scirocco
Inlägg: 2098
Blev medlem: 19 dec 2008 21:43

Re: Lösenord på nya forumet

Inläggav scirocco » 02 jul 2012 20:15

Tack!
Kontrollpanelen hade jag hittat men inte letat tillräckligt väl .Jag var inne på inställningar sedan gav jag lätt upp. Det nya forumet hittade jag däremot snabbt men kom in först nu.

Användarvisningsbild
freddemalte
Inlägg: 3393
Blev medlem: 04 mar 2006 20:04

Re: Lösenord på nya forumet

Inläggav freddemalte » 02 jul 2012 20:27

scirocco skrev:Tack!
Kontrollpanelen hade jag hittat men inte letat tillräckligt väl .Jag var inne på inställningar sedan gav jag lätt upp. Det nya forumet hittade jag däremot snabbt men kom in först nu.
Fint! :)
"Jag drömde att jag var, vaknade och var den jag drömde."

För mig är filosofi i princip likställt med ifrågasättandet av det vardagliga (common-sense) med det rationella tänkandet (analys och abstraktion), känsla och språket som huvudsakliga verktyg i en spännande samklang med fantasin drivet av en enorm nyfikenhet på världen vanligast manifesterad i en undran över hur andra människor upplever sin tillvaro, tänker och känner.


Återgå till "Feedback"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster