Google hjälp

Vad kan vi förbättra här på forumet? Kom med förslag och idéer!

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Re: Google hjälp

Inläggav Harald Davidsson » 10 aug 2012 08:16

forumets största skam är den fula diskussionsrutan
och om ...världen idag ...funnits under politik
hade jag kunnat tagit upp korruptionen i världen idag,

och som hovnarr skrev,

moral och etik.... som självständigt sid-filosofiskt

scirocco
Inlägg: 2098
Blev medlem: 19 dec 2008 21:43

Re: Google hjälp

Inläggav scirocco » 10 aug 2012 13:43

Harald,du har nu genast kallat mig för att vara en liten liten gosse samt struts. Det är inte acceptabelt. Självklart går du i försvar när någon uppmärksammar ditt vanvett. Till skillnad mot några andra psykiskt sjuka som skrivit här,är du agressiv och direkt otrevlig. Det är inte så många som skriver på detta forum,men ditt religiösa nonsens hör inte hemma någonstans.Du behöver hjälp av någon person i din närhet. Över internet går det inte att lösa dina problem.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Re: Google hjälp

Inläggav Harald Davidsson » 11 aug 2012 08:04

din avundsjuka emot en människa som är fylld av äkta kärlek från de vackraste kvinnornas hjärta verkar inte ha några gränser,

jag råder dig, lilla pojken,

att försöka smälta inom dig själv
din affektfyllda avund gentimot mig,
harald davidsson denna älskvärda mannen i Indien

scirocco
Inlägg: 2098
Blev medlem: 19 dec 2008 21:43

Re: Google hjälp

Inläggav scirocco » 11 aug 2012 10:50

Du Harald har säkert den förvrängda självbilden att du är den mest kärleksfulla personen på jorden. Kärlek är ingen tävling.Sluta att kalla mig liten gosse,jag är en vanlig man. Någon gång har du skrivit att du inte är för religion. Samtidigt refererar du hela tiden till en mängd olika religiösa gestalter.Dina skriverier är fulla av motsägelser. Du flyr undan verkligheten och lider av bl.a förföljelsemani. Så fort någon påpekar hur det ligger till attackerar du den andre personen i nedvärderande ordalag och är allt annat än kärleksfull.

Användarvisningsbild
cawi
Inlägg: 1136
Blev medlem: 18 mar 2012 17:03
Ort: `Folkdjupet´

Re: Google hjälp

Inläggav cawi » 11 aug 2012 16:30

Hallå, läs istället på ur din egen dagbok- som ständigt hel innehållande inga andra ändringar än språkliga ~ Bara mitt intryck, inget alls du behöver fästa alltför stor uppmärksamhet vid Men, ingenting förblir flyktigare i förhållande till samtiden än just det traditionella `ditt´ som tycks uppgå helt i ditt njutandet av nuet, ingenting mer banalitet ante rem..!
..~


Återgå till "Feedback"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster