David H skrev:
Hon kunde nog sjunga duett med Knausgård. Oklart om han sjunger dock.
Moderator: Moderatorgruppen
David H skrev:
David H skrev:Jag kommer ihåg en gång att jag postade en sång som innehöll en hemlig dedikation till Esther och i samma veva skrev jag också en dedikation i ett annat inlägg till lynx. Och vad hände? Esther tycktes övertygad om att dedikationen som jag riktat till lynx i själva verket var riktad till henne (Esther), och lynx tycktes övertygad om att dedikationen jag riktat till Esther i själva verket var riktad till henne (lynx). Vilken soppa!
Bäst är kanske inte att tänka för mycket, utan bara agera... What's the point? I don't know.
scirocco skrev:https://open.spotify.com/track/1L5HfGwXi28uKe2D7u88o7?si=fiab5QlfRqyX-TiyjnB_tg
David H skrev:Att stunden på jorden kanske närmar sig sitt slut är en tanke som jag tror att jag förlikat mig med. Det är klart, jag har inte sett in i framtiden och kan inte säga att jag vet vad som kommer att hända. Men i alla fall, även om det är så att vi närmar oss slutet, tänker jag att det inte nödvändigtvis behöver vara ett ångestfyllt slut. I tragedier talas det om ett katharsis-slut, en rening eller rensning, kan det vara något värt att hoppas på? Eller är det en komedi vi lever i, som avslutas med ett skratt? Vad föredrar ni, tragedins dysterhet eller komedins pinsamhet?
Återgå till "Kultur - konstarterna"
Användare som besöker denna kategori: 23 och 0 gäster