Psykos från insidan?

Konst, musik, litteratur, film, mat/gastronomi m.m. Estetik, konstens funktion/värde, konst-teori.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
cogito
Inlägg: 621
Blev medlem: 10 mar 2004 17:01

Inläggav cogito » 03 jun 2005 23:26

Apropå filmer.


Såg du "TWINS" med Schwarzenegger? Snacka om dubbelgångare...

/ incognito


Återgå till "Kultur - konstarterna"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster