Hur tolkar du detta videoklipp?

Konst, musik, litteratur, film, mat/gastronomi m.m. Estetik, konstens funktion/värde, konst-teori.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Cosmic philosopher
Inlägg: 601
Blev medlem: 24 jan 2007 20:42
Ort: Jämshög

Hur tolkar du detta videoklipp?

Inläggav Cosmic philosopher » 22 sep 2012 23:15

Hej!

Hur tolkar du detta videoklipp? Ser du något "budskap" i det? Vad i så fall?:



Tankar,reflektioner,känslor om klippet? Övriga kommentarer?
"Det är så kul och nyttigt att leka,fantisera och jollra som ett barn ibland. Man kan inte ta livet på allvar utan att leka. Ur allvaret föds leken och ur leken föds allvaret"

Hälsar
Cosmic philosopher

http://www.facebook.com/mikael.johnsson1

Anne
Inlägg: 6108
Blev medlem: 18 maj 2012 12:30

Hur tolkar du detta videoklipp?

Inläggav Anne » 23 sep 2012 01:34

Hej Cosmic!
Det är klart jag har tankar kring det klippet, men då du ignorerar mina svar på dina frågeställningar säger jag inget. Det är bara att vänta på Fredrik så kan du svara "intressant!". Inget illa sagt om Fredrik här, men nog är det lite absurt. Jag menar, vem försöker du lura med dina frågor? Det är ju uppenbart att dina frågeställningar handlar om din problematik. Jag hoppas att du är medveten om det.

Användarvisningsbild
Cosmic philosopher
Inlägg: 601
Blev medlem: 24 jan 2007 20:42
Ort: Jämshög

Hur tolkar du detta videoklipp?

Inläggav Cosmic philosopher » 23 sep 2012 07:36

lynx skrev:Hej Cosmic!
Det är klart jag har tankar kring det klippet, men då du ignorerar mina svar på dina frågeställningar säger jag inget. Det är bara att vänta på Fredrik så kan du svara "intressant!". Inget illa sagt om Fredrik här, men nog är det lite absurt. Jag menar, vem försöker du lura med dina frågor? Det är ju uppenbart att dina frågeställningar handlar om din problematik. Jag hoppas att du är medveten om det.


Hej lynx!

Tack för din synpunkt!
Jag brukar alltid läsa alla svaren jag får på mina frågeställningar men det är fullt möjligt att jag behöver bättra mig vad gäller att också "följa upp med att skriva" och "svara tillbaka".
Jag ska noga tänka över detta nu.
Det skulle vara intressant att få höra vad du har för tankar om videoklippet ovan. Berätta gärna!
"Det är så kul och nyttigt att leka,fantisera och jollra som ett barn ibland. Man kan inte ta livet på allvar utan att leka. Ur allvaret föds leken och ur leken föds allvaret"



Hälsar

Cosmic philosopher



http://www.facebook.com/mikael.johnsson1


Återgå till "Kultur - konstarterna"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 34 och 0 gäster