Utställning

Dela med dig av egen litteratur, musik och konst.

Moderator: Moderatorgruppen

himmelriket
Inlägg: 7
Blev medlem: 01 jan 2005 05:22
Kontakt:

Utställning

Inläggav himmelriket » 17 feb 2005 16:31

Konsten jag har på hemsidan nu, är ifrån när jag var 15-20 år.
Klicka här!

Bild

Användarvisningsbild
Plato
Inlägg: 77
Blev medlem: 03 jun 2004 21:15

Inläggav Plato » 17 feb 2005 23:17

Är det verkligen du som målar så där? Måste säga att ja är imponerad. Väldigt vackert faktiskt...
/Plato
Alla generaliseringar är farliga, även den här

Användarvisningsbild
AlLvEtArEn
Inlägg: 83
Blev medlem: 27 feb 2005 22:50

Inläggav AlLvEtArEn » 28 feb 2005 14:12

snyggt självporträtt


Återgå till "Galleri"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster