Ubetoo

Dela med dig av egen litteratur, musik och konst.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Algotezza
Inlägg: 18488
Blev medlem: 21 jul 2006 21:36
Ort: Lund
Kontakt:

Ubetoo

Inläggav Algotezza » 14 aug 2013 16:47

Ubetoo har slutat med sin kostnadsfria gratistjänst där man kunde ladda upp så många låtar man ville gratis för streaming och då fick ca hälften av reklamintäkterna. Man konkurrerades väl ut av SoundCloud på den punkten. Man har dock kvar en betaltjänst som kostar ett par hundralappar per år, där man har möjlighet att ladda upp singlar och album som sedan pytsas ut på en massa sajter på nätet t.e.x Spotify. Om ni har tillgång till denna kan ni söka på "Algotezza" och få fram mina album som ni kan lyssna på, låta era öron smekas och/eller oroas av min musik.

Fortsättningsvis kommer jag därför att ladda upp enskilda låtar på SoundCloud och album/singlar via Ubetoo.

Jag tjänar knappast något på min musik, mina bilder och mina texter och är glad att jag har ett borgerligt yrke att leva på. Jag kan unna mig att vara givmild med mina alster/ mina "tankebarn" när jag inte behöver leva på vad jag skapar/producerar inom musik, text och bild.

Vad som intresserar mig är att andra/omvärlden lyssnar på min musik, kollar mina bilder och läser mina texter. Det behövs ingen reaktion i ord om man inte spontant känner för det. Ni blir ändå påverkade av min ande när ni tar del av mina produkter!



/Algotezza
Göran Egevad egevad@gmail.com

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9945
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Ubetoo

Inläggav Zokrates » 14 aug 2013 17:24

Påverkade blir man väl alltid, läste en rad för ett tag sedan som jag direkt associerade som något som
skulle kunna komma från dig, lite algotezzianskt så att säga; "Övning ger träning". :wink:

Användarvisningsbild
Algotezza
Inlägg: 18488
Blev medlem: 21 jul 2006 21:36
Ort: Lund
Kontakt:

Ubetoo

Inläggav Algotezza » 14 aug 2013 18:39

Zokrates skrev:Påverkade blir man väl alltid, läste en rad för ett tag sedan som jag direkt associerade som något som
skulle kunna komma från dig, lite algotezzianskt så att säga; "Övning ger träning". :wink:


Det är genom att påverka andra som man utövar sin andliga makt. Antingen de är medvetna om det eller ej. Det är vad vi alla gör alltid. Hur oansenliga och små vi än är och/eller känner oss.Det är den makten som kollektivt styr livet på denna planet. Inte den politiska. Den är ett sken. Allas vilja är det som synergetiskt förverkligas ty den är ingen enskilds vilja. I och med att vi inte kan peka ut ett enskilt, materiellt subjekt som styr jordelivet har vi för att kunna greppa detta skapat begreppet Gud.

Anarkin styr därmed på sätt och vis livet på jorden.

/Algotezza
Göran Egevad egevad@gmail.com


Återgå till "Galleri"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 23 och 0 gäster