Vad äcklar mig?

Om du har fastnat i dina filosofistudier, eller har glömt vem som sa vad. Kortare frågeställningar som inte avser vidare diskussion.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Vad äcklar mig?

Inläggav Anna Sara » 15 okt 2009 13:09

Jag tar andras identiteter. Hjärnan är psykotisk.

Reta mig på facebook: Anna Sara Sörensen ..så ska vi ta oss ut ur med detta utan hemlängtan. Jag har "kvinnlig inutition" och min personliga skuls riktad mot subjektet är avsaknaden av målmedvetetenhet -jag känner mig "låst" i en djup psykos (min födelse) som en "alien".

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 okt 2009 13:10

Örtte + honung + vaniljrismjölk = meningslöst

Defininera progressiv SINNLIGHET.

Jag antar att jag är "medveten" -men jag vet inte om det är "fel på" livet, eller "oss själva": nej det stämmer inte; Gud är en självprojektion angående cycklicitet; i vår blinda närvaro försöker konsten äga sig själv... Ser ni inte vad det är som håller på att hända, och vad ni ska vända er till?

Användarvisningsbild
Anna Sara
Kontakt:

Inläggav Anna Sara » 15 okt 2009 15:01

Är jag oärlig? Jag "känner för" ärlighet, och är "delvis".. om jag försöker känna...

Dualitet. Allt är samma sak. Varför missbrukar vi element/arketyper? Det ger oss trygghet, men allt är ett skitsnack. Vi är gud.

Längtar efter substanser.. efter att visa mitt rätta ansikte, bli ren i huvudet men inte en "avart" speglande mina fördommar om "alltet"..

Återgå till "Hjälp!"