Det var en fin tanke men ingen lönsam idé...
Men du kan göra en hemsida om detta ämne (du nämnde) som gör människor lite mer glada. Det hela kanske resulterar i att folk köper fler bananer.
Moderator: Moderatorgruppen
Logos skrev:Jag angriper ju bananen så som den behandlas här, som vore den ett fenomen som kunde diskuteras för eller mot isolerad från sin kontext. Att angripa problem på det sättet är att göra sig en illusion om att saker och är isolerbara och rätt eller fel i sig, en västerländskt präglad uppfattning som historiskt sett har fått hemska konsekvenser.
Men är det ett hållbart argeument med tanke på att det finns röda bananer?Skogsälvan skrev:Det här går ut på att ta ställning för eller emot bananer och motivera sitt ställningstagande. Varsågod!
Själv är jag för bananer eftersom gul är en uppiggande färg.
Ling skrev:Men den smaklösa idén att hela tiden få höra kommentarer hur sexigt det ser ut när en kvinna äter banan är det dags att få slut på. Man kan ju inte som kvinna äta banan på spårvagnen utan att få blickar från män i närheten, och jag kan säga att det syns vad ni tänker på!!! Avsexualisera bananen tack!
Ling skrev:Hoppas jag får se röda bananer i verkligheten, såg mysko ut.
Jag älskar bananer. Fruktsalladen är inte komplett utan den söta smaken av banan, alla andra frukter går att utesluta, men icke bananen.
Men den smaklösa idén att hela tiden få höra kommentarer hur sexigt det ser ut när en kvinna äter banan är det dags att få slut på. Man kan ju inte som kvinna äta banan på spårvagnen utan att få blickar från män i närheten, och jag kan säga att det syns vad ni tänker på!!! Avsexualisera bananen tack!
Användare som besöker denna kategori: 8 och 0 gäster