Fortsätt dennes någorlunda roliga sketch
Moderator: Moderatorgruppen
Fortsätt dennes någorlunda roliga sketch
Är inte Martin Ljung död?
Jag trodde typ först att du menade Mikael Ljungberg, brottaren som hängde sig på psyket, tänkte på att hon Elisabeth som sparkade min farbror på käften som liten när han jobbade som mentalskötare. Han sa att en italiensk läkare kom dit för hjälpa henne, med en ny terapimetod som gick ut på att äta sin egen avföring. Sen tänkte jag på Per Oscarsson som jag gillade.
Men Anna Sara då. Jag tänkte ju att replikerna skulle skrivas direkt i manuset efter mitt inledande ;Är inte Martin Ljung död? Det bygger på en sketch han påbörjade själv.Ni ska först lista ut vilken jag menar sedan fortsätta i samma anda. Men nu blev det ju ett avbrott så vi får börja om. Om du inte genast vet vilken originalsketch jag tänker på kanske du förstår andemeningen efter ett tag och kan hänga på . Alltså; Är inte Martin Ljung död?
Hur tänkte du här Lufier att det skall gå till. Det är aldrig ok att lägga ord i mun på någon annan. Det går heller inte för någon att fortsätta på det sättet, att skriva repliker tillhörande andra på forumet. Eller ens tillhörande sig själv då föregående replik inte tillhörde författaren. Om du hade nöjt dig med repliken - Jo. Då hade sketchen levt och det vore möjligt för andra att fortsätta. ( jobbigt detta med lekstuga)