"Falska undersökningar"

Lekar, tävlingar, knep och knåp, men inte någon sandlåda.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 17 jan 2007 21:37

På tal om.. Jag kollade upp mina blodvärden i dag förresten. Jag hade uppnått en ytterligt hygglig balans mellan mina salter/mineraler/vitaminer. Jag har sedan ca 1 ½ år slutat med alla "mina" vitamintillskott som min mamma förut "tvingade" på mig, samt ätit nästan uteslutande animalisk mat + grönsaker. Man behöver inte äta så mkt, jag kan leva en vecka på bara ägg. Det roliga då? Att i stort sett hela min omgiving har trott att jag kommer "få riktigt ALLVARLIGA brister". Jag äter inga mjölkprodukter t.ex. men har bättre kalciumvärde än för några år sen. Men detta visste jag ju redan.

En riktigt korkat resonemang är detta om antioxidanter. Lever man på oxidanter så är det klart det är "livsnödvändigt" med antioxidantskolning. Hos mig sker ingen oxidativ stress överhuvudtaget! Läkarvetenskapen, dietiser etc. får lön för att motarbeta detta, alltså.. "de forskar på hur detta uppkommer". Hahahaha.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Oxidativ_stress
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 17 jan 2007 21:37

..samma.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Varney

Inläggav Varney » 17 jan 2007 21:59

kaffe är vätskedrivande, man pissar oftare, tvättar sig (förhoppningsvis) oftare om händerna, får därmed bättre hygien och mindre baskilusker på labbarna.

eller?

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 17 jan 2007 22:11

Jag tycker kaffe är rätt kul.

oorleck

Inläggav oorleck » 17 jan 2007 22:18

Varney skrev:kaffe är vätskedrivande, man pissar oftare, tvättar sig (förhoppningsvis) oftare om händerna, får därmed bättre hygien och mindre baskilusker på labbarna.

eller?

Correctamundo!!

din tur.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 17 jan 2007 22:25

oorleck skrev:
Varney skrev:kaffe är vätskedrivande, man pissar oftare, tvättar sig (förhoppningsvis) oftare om händerna, får därmed bättre hygien och mindre baskilusker på labbarna.

eller?

Correctamundo!!

din tur.

Om "baskiluskerna" går i graven tar de även de "goda" med sig. Fråga: Vart leder det? Kaffe är som det är. Ingenting, typ.

Varney

Inläggav Varney » 17 jan 2007 22:40

nej men.. måste jag leta upp en undersökning??  :?  eeh.

Varney

Inläggav Varney » 18 jan 2007 13:27

"Den går enkelt ut på att man ska förklara, genom ett logiskt resonemang, hur en påhittad undersökning har gått som den gjort!
Den som svarar rätt får hitta på en egen falsk undersökning!"

jaha ja men se där. får jag hitta på allt själv?? då kanske det går.. återkommer

oorleck

Inläggav oorleck » 18 jan 2007 16:43

Varney skrev:"Den går enkelt ut på att man ska förklara, genom ett logiskt resonemang, hur en påhittad undersökning har gått som den gjort!
Den som svarar rätt får hitta på en egen falsk undersökning!"

jaha ja men se där. får jag hitta på allt själv?? då kanske det går.. återkommer

Jaa, hiitta på bara.

oorleck

Inläggav oorleck » 18 jan 2007 17:39

Åkes Granne, førsøk hålla dig till topic, tack

Återgå till "Lekstugan"