Inga inlägg på en vecka?
Personligen skulle jag gärna vilja se mitt nya grodavatar, men det verkar ha försvunnit...
Tänk på att jag råkar var 19de bäste filosofen efter antalet inlägg innan du ifrågasätter mig.
Jörgen har alltid rätt oavsett vad han säger, acceptera det.
Lekstugan är död?
Moderator: Moderatorgruppen
Lekstugan är död?
Ner med enfalden! Heja mångfalden!
Re: Lekstugan är död?
Jag leker aldrig, jag är tråkig och ful,
det roliga är att folk skrattar åt det jag är..
stackars mig (er) : ) ... men min son gav mig lite hopp, du har den sjukaste och bästa humorn av alla jag känner.. undrar hur många han då känner : o
det roliga är att folk skrattar åt det jag är..
stackars mig (er) : ) ... men min son gav mig lite hopp, du har den sjukaste och bästa humorn av alla jag känner.. undrar hur många han då känner : o
Jörgen skrev:Inga inlägg på en vecka?
Personligen skulle jag gärna vilja se mitt nya grodavatar, men det verkar ha försvunnit...
Tänk på att jag råkar var 19de bäste filosofen efter antalet inlägg innan du ifrågasätter mig.
Jörgen har alltid rätt oavsett vad han säger, acceptera det.
Kanske är det helt enkelt så att svenskar är förbannat humorlösa utan brännvin och med det i sig blir de bannade?
Segt folk saknar oftast humor, tyvärr inget som humor kan vända på.
Hur räknade du ut att du var den nittonde bästa filosofen, finns det index för det här? Själv står jag för 3,5% av alla
inlägg här på forumet, jag är som en folköl!på det blir man varken rolig eller bannad.
heh, en 3.5a tar fram det godaste och bästa. kanske inte den roligaste, men njutningsfull.
en annan är som en avslagen 2.8a... tre timmar gammal...
en annan är som en avslagen 2.8a... tre timmar gammal...
Zokrates skrev:Jörgen skrev:Tänk på att jag råkar var 19de bäste filosofen efter antalet inlägg innan du ifrågasätter mig.
Hur räknade du ut att du var den nittonde bästa filosofen, finns det index för det här?
1. Gå till kontrollpanelen
2. Tryck <Medlemmar>
3. Tryck <Inlägg><Inlägg>
4. Se det fjärde namnet uppifrån = <Zokrates>
Jörgen antog att denna placering var ett kvalitativt mått. Vi kan låta det vara det, så länge vi befinner oss i Lekstugan.
Moderator
Jag har gett dig handikapp, Jörgen
Alla förstår ju inte humorns värde, det är liksom bara att inse. Beklagligt att dessa väljer att inte vara med, men det ska väl inte drabba oss andra? Se så, Jörgen - roa mig (tänkte lägga in en smilie, men det var ju ett klent sortiment)! Är mulet i skåne.
- Johan Ågren
- Administratör
lynx skrev:Jag har gett dig handikapp, JörgenAlla förstår ju inte humorns värde, det är liksom bara att inse. Beklagligt att dessa väljer att inte vara med, men det ska väl inte drabba oss andra? Se så, Jörgen - roa mig (tänkte lägga in en smilie, men det var ju ett klent sortiment)! Är mulet i skåne.
Det finns fler smileys. Numrerade länkar under den första uppsättningen smileys.

Åååkej
- menar du dessa? Eller har du utökat ditt känsloregister som jag inte kan se?
- menar du dessa? Eller har du utökat ditt känsloregister som jag inte kan se?- Johan Ågren
- Administratör
lynx skrev:Åååkej- menar du dessa? Eller har du utökat ditt känsloregister som jag inte kan se?
När du kan se smileyn som bläddrar i boken så har du sett alla. De roligaste finns på slutet. Men jag kan naturligtvis förse forumet med fler smileys.
Tja, känner du dig på generöst humör så... Jag är ju en känslomänniska. Upplever att enbart mina ord i text ibland kan tolkas som hårt. Skulle vilja ha en till förvåningssmilie. Och en Lycklig smilie. Skulle också vilja ha en blomsmilie eller nåt sånt som visade på uppskattning. En sån skulle jag i dagsläget genast skicka till t ex Erkki.