Förslummelse
Moderator: Moderatorgruppen
NEj tro inte det, tyvär,
Att överleva har allti varit den största drivingskaften hoss, oss.
även om vi inte rikit tro det så är det så.
Det är väll attli bäter att skyla i från sig, än att stå för det man har gort?
vi har allti en fårmåga att utsäta den svagase indeviden, efter som det allti är enklade,
Att överleva har allti varit den största drivingskaften hoss, oss.
även om vi inte rikit tro det så är det så.
En teori jag har är att ngn. av föräldrarna lägger sin ilska/ångest på ngn. eller alla av barnen. De skapar sig en ventil, där de kan lägga alla sina laster på för att slippa bära dom själva. Om detta gäller samtliga barn kan jag begripa, men om det gäller bara ngn. av barnen begriper jag inte. Kanske kan det vara att ngn. av barnen påminner mer om förälderns komplex än den andre och på så vis blir även den drabbade ?
Det är väll attli bäter att skyla i från sig, än att stå för det man har gort?
vi har allti en fårmåga att utsäta den svagase indeviden, efter som det allti är enklade,
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
-
Katana
-
dobermanz
-
Katana
-
dobermanz
-
dobermanz
-
Katana
ja detta är något jag också funderat på..
När jag ser på detta i min situation/erfarenhet så ser jag allt ur allas synvinkel och även hur en sådan situation kan uppstå...men det ger mig inga direkta svar, bara en ännu djupare förståelse för hur sådant här kan uppstå..
Det svar jag söker känns som det går inte att finna...så jag försöker leva efter att inga direkta svar finns...förutom en djupare förståelse isåfall..

När jag ser på detta i min situation/erfarenhet så ser jag allt ur allas synvinkel och även hur en sådan situation kan uppstå...men det ger mig inga direkta svar, bara en ännu djupare förståelse för hur sådant här kan uppstå..
Det svar jag söker känns som det går inte att finna...så jag försöker leva efter att inga direkta svar finns...förutom en djupare förståelse isåfall..