Spelar framåt i huvudet..Ajj..

Moderator: Moderatorgruppen

Paintblop
Inlägg: 11
Blev medlem: 29 apr 2005 19:04

Spelar framåt i huvudet..Ajj..

Inläggav Paintblop » 05 maj 2005 00:34

hmm, ungefär 3-4 gånger i veckan händer det att allt går jättesnabbt i huvudet, som att spela fram ett band. jag kan inte stoppa det och de e jätteiriterande. och om ja bara rör en fena i kroppen så känns det som den oxå rör sig skitsnabbt. Jag vill oxå säga att jag inte tar några droger eller medeciner.. så de kan inte va p.g.a de. nån som känner igen sig eller vet vad de kan vara?


//H

Nonstop
Inlägg: 180
Blev medlem: 08 sep 2004 19:55
Ort: Finland

framåt, bakåt & runt

Inläggav Nonstop » 05 maj 2005 01:47

:shock:

Milda makter, 3-4 gånger i veckan? I mitt huvud går det väldigt snabbt ibland, men det går i precis alla riktningar och snarare 3-4 gånger i året.

Du får nog förklara dina snabbspolningar lite närmare, om du kan..?

Paintblop
Inlägg: 11
Blev medlem: 29 apr 2005 19:04

Re: framåt, bakåt & runt

Inläggav Paintblop » 05 maj 2005 19:49

Nonstop skrev::shock:

Milda makter, 3-4 gånger i veckan? I mitt huvud går det väldigt snabbt ibland, men det går i precis alla riktningar och snarare 3-4 gånger i året.

Du får nog förklara dina snabbspolningar lite närmare, om du kan..?


jag kan försöka..
det är när jag försöker tänka, ofta när ja e ensam. som om jag tänker mej själv gå längst en väg så går ja sättesnabbt itne springer utan går som om ja spelas fram.. allt går jättesnabbt o ja kan inte stoppa mig själv elelr folk omkring mej. ja kan inte heller sluta tänka på det, de finns kvar nån stans i bakhuvudet. och om ja rör mig så ser jag mig självi huvudet röra mig jättesnabbt i de känns som jag gör det oxå. Det slutar av sig själv, brukar somna eller nått i den stilen..

Advocate

Inläggav Advocate » 06 maj 2005 15:15

Jag har haft liknande upplevelser. Det händer oftast kvällstid strax innan jag somnar. Det är som om jag visualiserar väldigt snabbt.

I naturprogram sätter de ibland upp en kamera som filmar väderförändringar i naturen. När de visar filmen spolar de den framåt snabbt så att det ser ut som om förändringarna sker i snabb takt. Det som jag upplever är som en sån film bara att det sker i tankarna, i bilderna som jag skapar i sinnet.

Förut hände det väldigt sällan, slumpartat, men nu är det som om tvångstankar tycks utlösa fenomenet.

Paintblop
Inlägg: 11
Blev medlem: 29 apr 2005 19:04

Inläggav Paintblop » 07 maj 2005 18:34

Advocate skrev:Jag har haft liknande upplevelser. Det händer oftast kvällstid strax innan jag somnar. Det är som om jag visualiserar väldigt snabbt.

I naturprogram sätter de ibland upp en kamera som filmar väderförändringar i naturen. När de visar filmen spolar de den framåt snabbt så att det ser ut som om förändringarna sker i snabb takt. Det som jag upplever är som en sån film bara att det sker i tankarna, i bilderna som jag skapar i sinnet.

Förut hände det väldigt sällan, slumpartat, men nu är det som om tvångstankar tycks utlösa fenomenet.



aa precis så är det.. jag har haft jättemycket tvångtankar/handlingar men ja har slutat upp med alla bestämde mig en dag för att sluta, har gjort de nu.. e stolt :D kanske är dom som spökar men de här har pågått ett tag, kanske 3 månader..

Tony The Pony
Inlägg: 342
Blev medlem: 12 jul 2005 23:14

Inläggav Tony The Pony » 13 jul 2005 17:36

Jag känner igen mig. Men det var längesedan det hände.

Alltså. Det känns verkligen som om allting händer i 200km/h..
brukade trivas med känslan, /me sick :P

Tony The Pony
Inlägg: 342
Blev medlem: 12 jul 2005 23:14

Inläggav Tony The Pony » 20 nov 2005 04:44

Upplever det nu, känns som jag skriver i 200km/h, so to speak.
En väldigt speciell känsla. Känns litegrann som mitt huvud ska explodera snart.. :P Trevligt första sekunderna, måhända, javisst. Men nu, några minuter senare, vill jag gärna bli av med känslan. ;)


Återgå till "Psykologi"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 7 och 0 gäster