Psykos

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 27 maj 2012 08:44

förstår mig själv skrev:Principer är en teori om att något alltid ska göras på samma sätt och detta leder till att man gör fel de gånger något annat sätt var bättre. Undvik principer så långt det är möjligt. Försök förstå när man ska avvika från principen och avvik då. det är en teori också och se efter vad som hände när du gick imot principen och utvärdera om du skulle ha följt principen eller om du gjorde rätt i att avvika.


principer är det synliga gallret i ens ego-fängelse,

och detta galler projiceras runt i samhället,
rakt ner i bröstet på de vanliga människorna,

men de känner ingen smärta över att ha forlorat sin frihet
som de hade som litet nyfiket barn,
för de försöker inte förstå sig själva,

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 27 maj 2012 09:55

FMS

var får du din kraft ifrån, du säger att för några år sedan kom en stor vänding in i ditt liv och allting skiftade polaritet,
jag upplever dig nu som en man med extremt stark aktivitet och ett medvetande med en 340 000 volts strålkastare,
men slog denna högspänningen på i ditt liv först för några år sedan eller har detta högvolts-spännings fält steg för steg stegras uppåt emot starkare och klarare medvetende,

jag tror ingen orkar med ett sådant starkt kraftfält som du nu utstrålar från cellerna i din kropp, folk viker sig efter några minuter, du är som en king kong, var det därför de tvångsintog dig, ja, vi har skrivt om detta, men jag menar att dessa människor fattar ju inte din klarhet och ditt ärliga budskap, men kan dock känna din kraft, därför varnade jag för Indien just nu därför att här är djävlarna stora fiskar, de skulle lätt genom mantra puja kunna ta över din kraft och börja kontrollera dig, du är för ärlig och sann just nu för att möta den riktigt stora ondskan,

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 27 maj 2012 10:47

Fms

du har en kraft nu som en president för hela världen,

men att komma dit blir en fajt med ondskan,

Gorbatjov raserade muren, han var också en king kong.
men myglades bort av den ryska vulgära avundsjukan

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 27 maj 2012 14:48

Så märkligt! Precis så där är det för mig också. Ungefär ett halvår. Vad har du och jag för gemensam nämnare


Vet inte,
Antingen är det ett vanligt att folk blir väckta av av en själv med en hörsel dröm som är lucid,
eller så har vi olust att öppna dörrar när vi vaknar eller blir väckta.

Det betyder kanske att jag borde göra något som jag inte har gjort,
eller att jag inte ska göra det jag gör. får lista ut vad....

En effekt hade den, jag började ha dörren olåst när jag sover.
Sade till barnen att det bara är att kliva in om jag inte skulle öppna.
Gav även en nyckel till min son, och det lugnade ner sig lite.

ser det som en störnings signal, den vill väcka mig till att bli medveten om något,
förändra mitt beteende.

Gemensam nämnare kan vara ökad oro/olust den sista tiden ?

Anne
Inlägg: 6108
Blev medlem: 18 maj 2012 12:30

Inläggav Anne » 27 maj 2012 15:43

Man kan ju bli galen av sånt här. Skönt att höra att du har balansen i behåll, marko. Jag tycker iallafall inte att det känns otäckt och jag föredrar nog att om nåt "mysko" ska närma sig har hyfs nog att plinga på dörren först och ge en tid att vänja sig vid det här istället bara för att stövla in och ge mig en infarkt.

Marko
Avstängd
Inlägg: 5409
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 27 maj 2012 15:48

Lustigt nog känner jag mig tryggare av att ha dörren olåst.
Eller bättre till mods.

förstår mig själv
Inlägg: 3058
Blev medlem: 13 maj 2012 19:32

Inläggav förstår mig själv » 27 maj 2012 20:38

Harald Davidsson skrev:FMS

var får du din kraft ifrån, du säger att för några år sedan kom en stor vänding in i ditt liv och allting skiftade polaritet,
jag upplever dig nu som en man med extremt stark aktivitet och ett medvetande med en 340 000 volts strålkastare,
men slog denna högspänningen på i ditt liv först för några år sedan eller har detta högvolts-spännings fält steg för steg stegras uppåt emot starkare och klarare medvetende,

jag tror ingen orkar med ett sådant starkt kraftfält som du nu utstrålar från cellerna i din kropp, folk viker sig efter några minuter, du är som en king kong, var det därför de tvångsintog dig, ja, vi har skrivt om detta, men jag menar att dessa människor fattar ju inte din klarhet och ditt ärliga budskap, men kan dock känna din kraft, därför varnade jag för Indien just nu därför att här är djävlarna stora fiskar, de skulle lätt genom mantra puja kunna ta över din kraft och börja kontrollera dig, du är för ärlig och sann just nu för att möta den riktigt stora ondskan,


Lite kanske har varit i mig sedan tidigare. Kraften kom för 1,5 år sedan. sedan svalnade jag och nu sedan 8 månader har den växt sig starkare och starkare. Nu får jag mediciner som förstör verklighetsuppfattningen något(känslorna försvagas), har faktiskt spottat ut en del mediciner (ljugit det känns inte bra men var tvungen), har dock tagit de flesta. Jag har dock påverkat min miljö i rätt riktning samtidigt. Märkligt att alla tycker om mig men alla tycker jag gör fel är elak mot andra. MÄRKLIGT. Sedan drar de sig undan ganska ofta. Jag ser ju in i dem och vet deras problem. Problemet är att jag vill övertyga och har jättesvårt att ljuga och inte säga det som jag tycker ska sägas. FÖRKLARA deras väg alltså. De är ju även RÄDD för mig och känner massa när jag närmar mig dem.
Nu kan jag falla från ett flygplan 8000 meter upp och vara glad ändå. Jag skulle pröva olika lägen i luften förstå fritt fall. Tänka ut hur jag ska dö på bästa sätt. Ska jag landa på huvudet? På rygg? osv... Ser jag en fallskärm i luften eller annat jag kan styra mig till... Kunde göra färden ner så bra som möjligt och med glädje... Förstår du nu att jag kan vara glad och lycklig även här då. Tror att jag kan få fria permisar imorgon om jag kan vara en annan. Föreställa mig alltså. Vi får se. Det gör ont att ljuga...Det finns annorlunda människor här Harald. Jag lär mig helheten här nu. Det ger mig något. Jag har också tänkt på detta om man kommer orka? Tror det. Kan inte förstå annat än att detta är "normaltillståndet för människan". Människan kan utveckla krafter för sin överlevnad. Ja ja vi får se. KRAM.

Ja de flesta viker sig efter någon minut finns undantag. Man går över till att lösa gemensamma problem för de andra och har ett gemensamt mål och då vill de stanna kvar.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 28 maj 2012 08:12

förstår mig själv skrev:
Harald Davidsson skrev:FMS

var får du din kraft ifrån, du säger att för några år sedan kom en stor vänding in i ditt liv och allting skiftade polaritet,
jag upplever dig nu som en man med extremt stark aktivitet och ett medvetande med en 340 000 volts strålkastare,
men slog denna högspänningen på i ditt liv först för några år sedan eller har detta högvolts-spännings fält steg för steg stegras uppåt emot starkare och klarare medvetende,

jag tror ingen orkar med ett sådant starkt kraftfält som du nu utstrålar från cellerna i din kropp, folk viker sig efter några minuter, du är som en king kong, var det därför de tvångsintog dig, ja, vi har skrivt om detta, men jag menar att dessa människor fattar ju inte din klarhet och ditt ärliga budskap, men kan dock känna din kraft, därför varnade jag för Indien just nu därför att här är djävlarna stora fiskar, de skulle lätt genom mantra puja kunna ta över din kraft och börja kontrollera dig, du är för ärlig och sann just nu för att möta den riktigt stora ondskan,


Lite kanske har varit i mig sedan tidigare. Kraften kom för 1,5 år sedan. sedan svalnade jag och nu sedan 8 månader har den växt sig starkare och starkare. Nu får jag mediciner som förstör verklighetsuppfattningen något(känslorna försvagas), har faktiskt spottat ut en del mediciner (ljugit det känns inte bra men var tvungen), har dock tagit de flesta. Jag har dock påverkat min miljö i rätt riktning samtidigt. Märkligt att alla tycker om mig men alla tycker jag gör fel är elak mot andra. MÄRKLIGT. Sedan drar de sig undan ganska ofta. Jag ser ju in i dem och vet deras problem. Problemet är att jag vill övertyga och har jättesvårt att ljuga och inte säga det som jag tycker ska sägas. FÖRKLARA deras väg alltså. De är ju även RÄDD för mig och känner massa när jag närmar mig dem.
Nu kan jag falla från ett flygplan 8000 meter upp och vara glad ändå. Jag skulle pröva olika lägen i luften förstå fritt fall. Tänka ut hur jag ska dö på bästa sätt. Ska jag landa på huvudet? På rygg? osv... Ser jag en fallskärm i luften eller annat jag kan styra mig till... Kunde göra färden ner så bra som möjligt och med glädje... Förstår du nu att jag kan vara glad och lycklig även här då. Tror att jag kan få fria permisar imorgon om jag kan vara en annan. Föreställa mig alltså. Vi får se. Det gör ont att ljuga...Det finns annorlunda människor här Harald. Jag lär mig helheten här nu. Det ger mig något. Jag har också tänkt på detta om man kommer orka? Tror det. Kan inte förstå annat än att detta är "normaltillståndet för människan". Människan kan utveckla krafter för sin överlevnad. Ja ja vi får se. KRAM.

Ja de flesta viker sig efter någon minut finns undantag. Man går över till att lösa gemensamma problem för de andra och har ett gemensamt mål och då vill de stanna kvar.


vad som hände  för 1.5 är sedan var att din spänning plötsligt började slå ut ur din kropp, varför.... måste vi ta reda på, fördet kan faktiskt bero på en kosmisk förändring, men också på att du äntligen fick träffa den kvinnan som verkligen kunde ta emot din kraft, men jag tror nog att detta har att göras med en kosmisk förändring, att du just den tidounkten i ditt liv skulle börja aktivera en mycket större kraft, men du har inte prepareret dig själv för denna kraften,
för denna kraften är av en presidents dimmension, men du står inte i presidentrummet, men på psyket tvångsintagen, men dock kan detta bero på att du ska börja från botten och försöka vänja dig vid din extraordinära kraft, och nu ska du bara medvetandegöra att folk omkring dig saknar möjlihet att verkligen förstå dig på djupet, men dina läkar-kollegor, dubbel-spelar de, för de har antagligen ställt diagnosen hyper manisk, och din exraordinära kraft måste hämmas, men kom ihåg, du ör varken sjuk eller psykotisk, detta är en slags start på ditt uppstigande till en naturlig position där din kraft och medvetande harmoniserar med kosmos totalt.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 28 maj 2012 08:14

förstår mig själv skrev:
Harald Davidsson skrev:FMS

var får du din kraft ifrån, du säger att för några år sedan kom en stor vänding in i ditt liv och allting skiftade polaritet,
jag upplever dig nu som en man med extremt stark aktivitet och ett medvetande med en 340 000 volts strålkastare,
men slog denna högspänningen på i ditt liv först för några år sedan eller har detta högvolts-spännings fält steg för steg stegras uppåt emot starkare och klarare medvetende,

jag tror ingen orkar med ett sådant starkt kraftfält som du nu utstrålar från cellerna i din kropp, folk viker sig efter några minuter, du är som en king kong, var det därför de tvångsintog dig, ja, vi har skrivt om detta, men jag menar att dessa människor fattar ju inte din klarhet och ditt ärliga budskap, men kan dock känna din kraft, därför varnade jag för Indien just nu därför att här är djävlarna stora fiskar, de skulle lätt genom mantra puja kunna ta över din kraft och börja kontrollera dig, du är för ärlig och sann just nu för att möta den riktigt stora ondskan,


Lite kanske har varit i mig sedan tidigare. Kraften kom för 1,5 år sedan. sedan svalnade jag och nu sedan 8 månader har den växt sig starkare och starkare. Nu får jag mediciner som förstör verklighetsuppfattningen något(känslorna försvagas), har faktiskt spottat ut en del mediciner (ljugit det känns inte bra men var tvungen), har dock tagit de flesta. Jag har dock påverkat min miljö i rätt riktning samtidigt. Märkligt att alla tycker om mig men alla tycker jag gör fel är elak mot andra. MÄRKLIGT. Sedan drar de sig undan ganska ofta. Jag ser ju in i dem och vet deras problem. Problemet är att jag vill övertyga och har jättesvårt att ljuga och inte säga det som jag tycker ska sägas. FÖRKLARA deras väg alltså. De är ju även RÄDD för mig och känner massa när jag närmar mig dem.
Nu kan jag falla från ett flygplan 8000 meter upp och vara glad ändå. Jag skulle pröva olika lägen i luften förstå fritt fall. Tänka ut hur jag ska dö på bästa sätt. Ska jag landa på huvudet? På rygg? osv... Ser jag en fallskärm i luften eller annat jag kan styra mig till... Kunde göra färden ner så bra som möjligt och med glädje... Förstår du nu att jag kan vara glad och lycklig även här då. Tror att jag kan få fria permisar imorgon om jag kan vara en annan. Föreställa mig alltså. Vi får se. Det gör ont att ljuga...Det finns annorlunda människor här Harald. Jag lär mig helheten här nu. Det ger mig något. Jag har också tänkt på detta om man kommer orka? Tror det. Kan inte förstå annat än att detta är "normaltillståndet för människan". Människan kan utveckla krafter för sin överlevnad. Ja ja vi får se. KRAM.

Ja de flesta viker sig efter någon minut finns undantag. Man går över till att lösa gemensamma problem för de andra och har ett gemensamt mål och då vill de stanna kvar.




vad som hände  för 1.5 år sedan var att din spänning plötsligt började slå ut ur din kropp, varför.... måste vi ta reda på, fördet kan faktiskt bero på en kosmisk förändring, men också på att du äntligen fick träffa den kvinnan som verkligen kunde ta emot din kraft, men jag tror nog att detta har att göra med en kosmisk förändring, att du just den tidounkten i ditt liv skulle börja aktivera en mycket större kraft, men du har inte prepareret dig själv för denna kraften,
för denna kraften är av en presidents dimmension, men du står inte i presidentrummet, men på psyket tvångsintagen, men dock kan detta bero på att du ska börja från botten och försöka vänja dig vid din extraordinära kraft, och nu ska du bara medvetandegöra att folk omkring dig saknar möjlighet att verkligen förstå dig på djupet, men dina läkar-kollegor, dubbel-spelar de, för de har antagligen ställt diagnosen hyper manisk, och din exraordinära kraft måste hämmas, men kom ihåg, du är varken sjuk eller psykotisk, detta är en slags start på ditt uppstigande till en naturlig position där din kraft och medvetande harmoniserar med kosmos totalt.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 28 maj 2012 09:50

FMS,,

FÖLJANDE SKREV JAG FÖR ETT ÅR SEN, TROR JAG.............


Ifall jag skulle vara Farao för hela världen
skulle det varken finnas fattiga eller rika,
inget ägande,
för jag skulle försöka ta bort ägandet
från varje människas mind,

det är möjligt genom att bland annat upphöja rättfärdigt tänkande
som huvudämne för all utrbildning,

ingen skulle springa efter guldet,
efter glittret,
efter de glänsande nyslipade stenarna

jag skulle träna människorna i konsten att ge varandra frihet
i kärlek,

hugg inte ner skogarna,
häll inte gift i sjöarna,

de skulle inte finnas några elaka människor kvar på jorden,
de skulle plötsligt dö ut,

djuren och de snälla människor skulle samlas på någon vacker plats
och leva i harmoni med varandra,

hela samhället skulle bygga på vibrationer

det skulle alltså inte finnas några lagar
eller regler eller
speciella förordningar,
ingen polis, ingen militär,
inga vapen,
för hela systemet skulle bygga på konsten att tolka
vibrationer rätt,

det skulle betyda att varje människa verkligen måste vårda
sin sensitivitet,

alltid låta den vara nyslipad och skarp,

för varje människas sensitivitet
skulle fungera som en nypolerad spegel
där varje association till vibrationen skulle tydligt och klart framtäda i hennes
hjärna, så alla missförstånd mellan människorna
kunde reduceras
till nästan noll.

vibrationerna mellan människorna
är det sanna språket

så tillsammans med rättfärdighet
skulle vibrationernas språk
läras

förstår mig själv
Inlägg: 3058
Blev medlem: 13 maj 2012 19:32

Inläggav förstår mig själv » 28 maj 2012 12:23

Du har rätt Harald det fanns en orsak. Ska berätta denna senare då det tar imot att berätta nu. Dvs jag döljer denna orsak just nu för jag vill beskriva den på ett sådant sätt att ni förstår mig rätt.

förstår mig själv
Inlägg: 3058
Blev medlem: 13 maj 2012 19:32

Inläggav förstår mig själv » 28 maj 2012 12:27

förstår mig själv skrev:Du har rätt Harald det fanns en orsak. Ska berätta denna senare då det tar imot att berätta nu. Dvs jag döljer denna orsak just nu för jag vill beskriva den på ett sådant sätt att ni förstår mig rätt.


Jättebra poesi OCH naturvetenskap.
Detta fick mig att tänka på detta.
Vi kan börja tänka så här kanske. Alla har vi mycket som vi inte behöver/använder som någon annan behöver och skulle använda.
Om alla gör sig av med detta av denna anledning(logiskt alltså) så skulle alla må mycket bättre och tycka mer om varandra.

förstår mig själv
Inlägg: 3058
Blev medlem: 13 maj 2012 19:32

Inläggav förstår mig själv » 28 maj 2012 14:47

Harald Davidsson skrev:FMS

var får du din kraft ifrån, du säger att för några år sedan kom en stor vänding in i ditt liv och allting skiftade polaritet,
jag upplever dig nu som en man med extremt stark aktivitet och ett medvetande med en 340 000 volts strålkastare,
men slog denna högspänningen på i ditt liv först för några år sedan eller har detta högvolts-spännings fält steg för steg stegras uppåt emot starkare och klarare medvetende,

jag tror ingen orkar med ett sådant starkt kraftfält som du nu utstrålar från cellerna i din kropp, folk viker sig efter några minuter, du är som en king kong, var det därför de tvångsintog dig, ja, vi har skrivt om detta, men jag menar att dessa människor fattar ju inte din klarhet och ditt ärliga budskap, men kan dock känna din kraft, därför varnade jag för Indien just nu därför att här är djävlarna stora fiskar, de skulle lätt genom mantra puja kunna ta över din kraft och börja kontrollera dig, du är för ärlig och sann just nu för att möta den riktigt stora ondskan,


Tack för varningen angående Indien. Sverige kanske är bäst för mig tills vidare. Ju mer jag tänker på det destå mer övertygad blir jag. Vi har inte tortyr, dödsstraff, relativ human vård för annorlunda människor(ja LÅNGT i från bra vet vi ju). Alltså jmf med hur det borde vara är det ju vansinne/helvetex1000 men relativt sett...Dessutom har jag ju blivit jag här dvs fått input här som lett till mina ideer och min glädje och lycka.

Anne
Inlägg: 6108
Blev medlem: 18 maj 2012 12:30

Inläggav Anne » 29 maj 2012 08:06

Måtte detta vara en psykos. Jo marko, du vet dörringningarna vi hörde? Igår hörde jag ett "Hello" från hallen med en främmande röst och där stod en utbytesstudent som trodde av någon märklig anledning att mitt hem var ett kollektiv för trädgårdselever. Skakade lite på huvudet åt det, men nu imorse kom den värsta skräcktanken. Herregud  :shock:  säg inte, snälla säg inte att det måste vara jag som måste skilja agnarna från vetet. Uthärdar inte tanken. Jag vill ju inte ens att någon blir utkastad från det här lilla forumet. Blir helt förkrossad. Människor måste ju få en rejäl chans liksom. Det är inte lätt att leva ju. För säkerhets skull: Kan någon vara vänlig att ge mig lite skäl att låta mitt hjärta ge det lite mer tid att darra vidare i förhoppningen att människor fortfarande kan bli lite schysstare? Kommentarer av karaktären "väck med idioterna!" fyller ingen funktion.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson
Inlägg: 5897
Blev medlem: 28 okt 2009 13:48

Inläggav Harald Davidsson » 29 maj 2012 08:17

förstår mig själv skrev:Du har rätt Harald det fanns en orsak. Ska berätta denna senare då det tar imot att berätta nu. Dvs jag döljer denna orsak just nu för jag vill beskriva den på ett sådant sätt att ni förstår mig rätt.


jag förstår


Återgå till "Psykologi"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 3 och 0 gäster