Var är suchanother?
Moderator: Moderatorgruppen
- Avantgardet
Var är suchanother?
Har någon totalitär moderator stängt av honom? Eller har han lämnat oss i sticket?
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Avantgardet
- Johan Ågren
- Administratör
Hans konto har faktiskt varit aktivt i ett par veckor. Eftersom jag gillar honom så brukar jag ta mig tid att rensa bort hans inlägg varje kväll. Så alla som tror han alltid är en hyvens kille kanske ska ta med i beräkningen att Such tog en stor plats i min vardag. När jag fick barn så unnade jag mig att stänga av honom ett tag. Så knip!
/Johan
/Johan
- Avantgardet
- Avantgardet
Loke skrev:Hehe ok. Fint att det fanns mer i historien än vad jag visste. Då får vi väl snart se han när han hittat tillbaks från konsumentrén jag föreställer mig han spenderar dagarna vid i brist på FF.
Vem vet, rätt vad det är kanske han har erövrat moderatorsbindeln igen.
Låt oss för guds skull slippa det sista.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
Jo, suchanother är en lite udda person.
Men så mycket fel är det väll inte med han?
Eller tar jag fel, och inte har sett hela sanningen?
/ FIG
Men så mycket fel är det väll inte med han?
Eller tar jag fel, och inte har sett hela sanningen?
/ FIG
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
www: Fig.Maxxflow.com
Mail: fig.ghd742@gmail.com
- Avantgardet
Det har jag häller aldrig sakt, Framför allt för jag tro att han har väldigt svårt och se saker ut något annat än sitt eget sätt.Avantgardet skrev:Ja, such, är bra. Men det gör honom inte lämpad att sitta och moderera ett forum. Ser inte vad det skulle tjäna till att stoppa på honom såna ansvar.
Men kommihåg: Vi Alla Är Vilsen, Men Ändå Fångar I Denna Värd
-
suchanother
- Avstängd
Ingen större fara. Fick hårddiskkrasch. Köpte en ny dator (begagnad men med grym prestanda med XP Professional) och hade en färsk backup av den gamla så ingen fara tänkte jag. Glad i hågen körde jag in backupen in i den nya och när backupprogrammet gör en sista koll, allt är nästan färdigt , ”control of filestructure” så dyker meddelandet ”corrupt filesystem” upp. Va?
Vid närmare undersökning visade det sej att min backup var i FAT32 filsystem och den nya var i NTFS.
Lyckades inte rädda det gamla och förstörde det nya, dubbel olycka. Nu var det min tur att krascha. Tog till flaskan.
Vid närmare undersökning visade det sej att min backup var i FAT32 filsystem och den nya var i NTFS.
Lyckades inte rädda det gamla och förstörde det nya, dubbel olycka. Nu var det min tur att krascha. Tog till flaskan.
- Avantgardet
-
suchanother
- Avstängd
Skratta du men skrattet var långt borta när jag i desperation försökte rädda allt som kunde räddas från gamla. Svettades kopiöst ung. som om mitt liv hängde på detta, vilket det också gjorde, nämligen filer och program som jag har jobbat på i 5 år var i rikszonen.
Tur att brorsan var nykter och, när jag kämpade med dessa satans cd skitar som hade olika format i gamla resp. nya maskinen och inte passade ihop, men gå och köp ett USB-minne sa brorsan så kommer du förbi jävla cd systemet. Sagt och gjort, tur att Claes Ohlsons låg bredvid Systemet och jag fick åter nytt hopp.
Tur att brorsan var nykter och, när jag kämpade med dessa satans cd skitar som hade olika format i gamla resp. nya maskinen och inte passade ihop, men gå och köp ett USB-minne sa brorsan så kommer du förbi jävla cd systemet. Sagt och gjort, tur att Claes Ohlsons låg bredvid Systemet och jag fick åter nytt hopp.