Extremt tråkigt.
Upplever förjävlig tråkighet.
Önskar jag kunde ta mitt liv
Moderator: Moderatorgruppen
Du skriver otäckt likt medlemmen "Åkes granne". Denna skrev likadana inlägg och även lika många. Ni råkar inte vara samma person? Funderat på att lämna lite mer plats åt andra på forumet runt om i trådarna? Eller skriva inlägg som är möjliga att besvara? Kanske tom. skapa en tvåvägskommunikation? Hade varit roligare bara. Ursäkta min sarkasm men ditt sätt blir lite tjatigt bara.
Mvh P
Mvh P
Platon skrev:Du skriver otäckt likt medlemmen "Åkes granne". Denna skrev likadana inlägg och även lika många. Ni råkar inte vara samma person? Funderat på att lämna lite mer plats åt andra på forumet runt om i trådarna? Eller skriva inlägg som är möjliga att besvara? Kanske tom. skapa en tvåvägskommunikation? Hade varit roligare bara. Ursäkta min sarkasm men ditt sätt blir lite tjatigt bara.
Mvh P
Ja hon är min flickvän och jag har sagt det när jag presenterade mig..
Alltså -jag "vet vad jag gör" men att jag ens ägnar uppmärksamhet i detta möte visar på att jag är feg, att jag förstår att jag är en kvinna och inget annat "fel"....
Rörigt var det redan från början. Önskar att jag skulle sluta fortsätta..... det värsta är att jag -rent sinnligt, älskar "illusionen" eller det som återstår......
Jag har blivit missförstådd som resultat av min vulgaritet och brist på självinsikt.
Önskar att jag har kapaciteten till kärlek och inte flagor av religiös glaumor.... Jag blir inte imponerad av människor...
En tjej på psyket som lever ut sin "plutokärna" av subjektiv galenskap sa till mig "-Du är Skiorpion och är intresserad av astrologi" ..och, "-Oxen sitter där den sitter"....
Det är kemiskt. Glöm inte det. Ni som påverkas av mig negativt bör ta ansvar eller veta att ni borde göra det.
Dimman måste penetreras och jag skäms inte ihjäl av lekar.
http://www.youtube.com/watch?v=U0-RPl56KhY
Säg vad ni tycker om allt och allt annat istället. Jag är sjuk, jag är en isolerad "arg" självpedofil i en djupare förvirring av "de naturliga" arketyperna jag samlat i mitt minne..
Alltså förlåt om jag förvirrar er eller dominerar för mycket med en falsk profetia..
Jag försöker nu få rätt mediciner. Men för att visa på.... läkaren anser inte mig deprimerad (bad om SSRI/SNRI)...
Liksom.
Rörigt var det redan från början. Önskar att jag skulle sluta fortsätta..... det värsta är att jag -rent sinnligt, älskar "illusionen" eller det som återstår......
Jag har blivit missförstådd som resultat av min vulgaritet och brist på självinsikt.
Önskar att jag har kapaciteten till kärlek och inte flagor av religiös glaumor.... Jag blir inte imponerad av människor...
En tjej på psyket som lever ut sin "plutokärna" av subjektiv galenskap sa till mig "-Du är Skiorpion och är intresserad av astrologi" ..och, "-Oxen sitter där den sitter"....
Det är kemiskt. Glöm inte det. Ni som påverkas av mig negativt bör ta ansvar eller veta att ni borde göra det.
Dimman måste penetreras och jag skäms inte ihjäl av lekar.
http://www.youtube.com/watch?v=U0-RPl56KhY
Säg vad ni tycker om allt och allt annat istället. Jag är sjuk, jag är en isolerad "arg" självpedofil i en djupare förvirring av "de naturliga" arketyperna jag samlat i mitt minne..
Alltså förlåt om jag förvirrar er eller dominerar för mycket med en falsk profetia..
Jag försöker nu få rätt mediciner. Men för att visa på.... läkaren anser inte mig deprimerad (bad om SSRI/SNRI)...
Liksom.
Det är det här tillståndet av "esoterik" och erinrad kaos/förlust som jag behöver för att "förstå människan"....
Vill desperat ge upp det överbeskyddande fragmentets sång i mig..
M.C i Lejonet som styr min Sol (meningsskapande) -här genom den motsatta impulsen/reflektionen (konjunktion med I.C):
Varför? = Månen; ni. Det är inte ens realiserat i den privata närheten. Jag är helt förvirrad och börjar nu se alla som en och samma person, eller liksom, att jaget bara förflyttar sig.. Få människor gillar att höra sanningen.
Jag är inte "troende" -jag är "motsatsen" till det; och "uttryckande".
Jag behöver attrahera in den rena energin. Detta är jag inte medveten om när jag inte är det (...)
Vad är MITT? Enda frågan. Enda svaret. Enda friheten. Jag sökér konfrontationen i massans soliditet för det är total förnedring, och rening ifrån dualitet.
I.C i Vattumannen är en profil av mitt förflutna:
Som MÅSTE individualiseras (genom huset, dvs livsområdet) - "makten att uppvigla" -jag behöver desperat penetrera kulturell nostalgi och det är i träsket jag fastnat. När jag erkännt egot som ödet kan jag bli "normal".
Jag kan bara bli.... "personliga värderingars subjektiva arv"...
Det bästa vore om mina idéer inte förnekas som galenskap i galenskapen själv (kanske tyder det på en inre osäkerhet eller ren förvirring dvs psykos) -men i alla fall; hade en idé eller ett svar: narkos och adrenalinspruta; som den TOTALA KONST jag äger ansiktet av -som avslut på "kampen av ingenting".... en rejäl jävla njutning av besvikelse.. känslan av ren natur.....
Jag vill nå högre. Seroqueldosen har sänkts till 600 mg. Får på dagen 20 mg Ritalin (motsvarande i min provokation på tripp: 520 mg). Får Propavan nu vid 20.00 och antihistamin. Senare Imovane. Jah jah..
Inkognito. Bevara dig väl. Färdigspelat -jag har inte ens tagit tekniskt på rollspelet, jag anser mig väl ha en finare hjärna antar jag. Fy fan... men på samma gång... det är bara egot...
Det är som om alla inte fattat att alla fattat.
Vill desperat ge upp det överbeskyddande fragmentets sång i mig..
M.C i Lejonet som styr min Sol (meningsskapande) -här genom den motsatta impulsen/reflektionen (konjunktion med I.C):
Honours, fame, glamour, and high-ranking positions are your key-words. Your innate authority enables you to rapidly make your way through the higher spheres of power, arts, or business. If you do not achieve celebrity, you strive to rub shoulders with the upper crust and fit into high-society circles, for you believe that they must naturally acknowledge you.
It would be terrible for you if you did not achieve success and stayed in an average and unnoticed status. This would stir up strong inner swirls and complexes which may cause periods of discouragement. As an after-effect, you may also experience superficial upsurges of conceit which are nothing but useless defences against the adversity of the moment.
Varför? = Månen; ni. Det är inte ens realiserat i den privata närheten. Jag är helt förvirrad och börjar nu se alla som en och samma person, eller liksom, att jaget bara förflyttar sig.. Få människor gillar att höra sanningen.
Jag är inte "troende" -jag är "motsatsen" till det; och "uttryckande".
Jag behöver attrahera in den rena energin. Detta är jag inte medveten om när jag inte är det (...)
Vad är MITT? Enda frågan. Enda svaret. Enda friheten. Jag sökér konfrontationen i massans soliditet för det är total förnedring, och rening ifrån dualitet.
I.C i Vattumannen är en profil av mitt förflutna:
Your destiny is commensurate with your unpredictable nature. Your life is full of changes in direction which are caused by your sudden surges of independence and freedom. They enable you to evade monotony and recreate different environments in which you feel good again.
You are not particularly skilled for implementing projects of a too concrete nature. Your social evolution may fluctuate because you do not belong to the category of people who care for their self-interest. You are too idealistic for that, and you are always more or less detached from personal ambition concerns.
This does not mean that you are not passionate by what you are doing, on the contrary. For instance, when you work on innovating and futuristic projects, or when you are involved in a large-scope humanitarian project, you display tremendous energy, and you become a pioneer and model in your field. People would be well-advised to draw their inspiration from your behaviour so as to increase their own efficiency, genius, and creative abilities.
You are too idealistic and you are not willing to materially profit from your achievements. The only things you really value are the atmosphere in which you work, the friendly contacts you establish, the excitement to find new ideas, and the indescribable fulfilment to contribute to causes that are bigger than you, similarly to a bee in a beehive. You are happy to bring in your specific energy, totally different from that of your colleagues, and which has brilliant, amazing, and genius-like characteristics.
You are highly intelligent, and you need diversity in order to ensure your stability. In this case, your nice and inimitable side propels you to high levels of responsibility, provided that constraints are not imposed upon you and that your indomitable need for freedom and independence is fully respected.
Som MÅSTE individualiseras (genom huset, dvs livsområdet) - "makten att uppvigla" -jag behöver desperat penetrera kulturell nostalgi och det är i träsket jag fastnat. När jag erkännt egot som ödet kan jag bli "normal".
Jag kan bara bli.... "personliga värderingars subjektiva arv"...
Det bästa vore om mina idéer inte förnekas som galenskap i galenskapen själv (kanske tyder det på en inre osäkerhet eller ren förvirring dvs psykos) -men i alla fall; hade en idé eller ett svar: narkos och adrenalinspruta; som den TOTALA KONST jag äger ansiktet av -som avslut på "kampen av ingenting".... en rejäl jävla njutning av besvikelse.. känslan av ren natur.....
Jag vill nå högre. Seroqueldosen har sänkts till 600 mg. Får på dagen 20 mg Ritalin (motsvarande i min provokation på tripp: 520 mg). Får Propavan nu vid 20.00 och antihistamin. Senare Imovane. Jah jah..
Inkognito. Bevara dig väl. Färdigspelat -jag har inte ens tagit tekniskt på rollspelet, jag anser mig väl ha en finare hjärna antar jag. Fy fan... men på samma gång... det är bara egot...
Det är som om alla inte fattat att alla fattat.
Anna Sara,
Fundera inte sa mycket. Istallet for att overanalysera ditt liv innanfor sjalsliga murar, ta en promenad. At en glass i solskenet. Ta av dig fotterna och hoppa i regnpolar. Se pa lekande barn och hor pa skratten. Njut av de sma, sma sakerna i livet. Lat gladjen fanga dig istallet for att jaga efter den. Just my two cents.
/Levee
Fundera inte sa mycket. Istallet for att overanalysera ditt liv innanfor sjalsliga murar, ta en promenad. At en glass i solskenet. Ta av dig fotterna och hoppa i regnpolar. Se pa lekande barn och hor pa skratten. Njut av de sma, sma sakerna i livet. Lat gladjen fanga dig istallet for att jaga efter den. Just my two cents.
/Levee
Återgå till "Tankar och känslor"