ROLL* moral på internet??
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Avantgardet
Kallekula skrev:Avantgardet skrev:Jag skiter i. Jag babblar. Försök stoppa mig liksom. Men grejen är att jag babblar med substans, till skillnad från så många andra.
Varför skulle det nu vara så viktigt. Skit i det. Släpp lös. Babbla utan substans, eller med substans. Gör som du vill, tänk inte på det. Bara var.
Det finns bra improvisationer, och så finns det tondöva djävlar som kläcker ur sig vad som helst. Oftast nåt krystat trams som en kärleksballad med nån hjärndöd massproducerad text.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Avantgardet
Avantgardet skrev:Skogsälvan skrev:Jag har något vettigt att säga - ja, hör och häpna! - det skulle glädja mig om du accepterade mig, avant, trots att jag inte når upp till din standard.
Accepterade "vad" eller "vem"? Jag accepterar inte vad som helst, och det bör ingen göra.
10...9...8. sssss.... varför inte, det är bra...ingen vill dig ju illa.... mmmm
Fridens Liljor
- Avantgardet
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Avantgardet
Skogsälvan skrev:Jag tycker att det är kul att Kalle har barnasinnet i behåll, har inget emot att bjuda honom på diskursen. Jag skrattar ofta åt mig själv.
Jag tänker inte pissa på dig, avant, men sluta be om det om du inte vill det.
Alltså det här stör skiten ur mig, hur fan ska du ens kunna? Samma djävla pokerbluff gång på gång, och blir synad gång på gång, och hade ingenting gång på gång. Så varför envisas?
Har ingenting emot lek, barnasinne, vad du vill, det jag har nåt emot är den förebannade djävla trevlighetskonventionen. Jag hatar tvånget på trevlighet. Jag klarar inte av idioter, så vad fan ska jag hålla käft om det för, och till på köpet stå och lé?
Varsågod, försök pissa du. Säger ju det, take your best shot.
Djävla översitterfasoner. Jag tycker på allvar att du beter dig som en idiot. Om du börjar argumentera för dina åsikter så kan jag ta det, men som du håller på och bara slänger ur dig en massa åsikter om allting och aldrig backar upp det, till och med blir sårad om man säger emot dig. Det har jag inte piss till övers för. Samma undfallande sätt som Kyreus. Har ni inga argument så låt för fan bli att tycka en massa då.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Avantgardet
Jaha, där kom det igen, jag tänker visst inte. Du kan bara inte acceptera det faktum att jag tycker du beter dig som en skit. För du har visst tolkningsföreträde och ensam rätt på Sanningen! Men se så! Då ska det ju inte vara något problem att ge stöd för den, eller? Lägg av med översitteriet om du inte har kött på benen. Enkelt som fan. Eller vad ger dig rätt att sätta dig över andra? För att du är kvinna? För att du är så "trevlig" och "snäll", eller vad?
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Så jävla emotionell du är. Tänk lite, säger jag. " Jag tänker visst inte", säger du. Jag kan visst acceptera att du tycker att jag beter mig som en skit. Du har ju rätt till din syn. Att jag har tolkningsföreträde och ensamrätt på sanningen är rent skitsnack. Något jag aldrig har hävdat. Översitteri? Mhmmm... På vilket sätt upplever du att jag begagnar mig av översitteri? I min värld är det helt främmande, nog för att jag vet att jag skulle kunna beordra dig "plats!" men det är en annan femma. Ur mitt perspektiv vill du framana de egenskaper jag sällan tar till och det gör jag inte heller för en sådan bagatell. Seså, stånga dig blodig om du vill, ack en sådan förlust på kapacitet... men den är din så gör vad du vill med den.
- Avantgardet
Skogsälvan skrev:Kyreus skulle aldrig göra så och skulle han trots allt göra det så skippar jag internet för alltid.
Dessvärre ser det ut som det faktiskt är Feg-Kyreus som har gjort comeback som nemesis he-he, annars en Liten anhängare av den Kyreanska grenen
Så det ser ut att bli väldigt lite internet för dig framöver älvis
Zokrates skrev:Skogsälvan skrev:RUSSEL skrev:Vem är jag?
Fråga Kåstix, denne geni vet allt.
Säg inte att du är Caustix? Va?! hahahaha
Logiskt så hade det varit riktigare att ana att denne Russel är Kyreus som går igen som ett spelat ungt pågatroll!
Russell, kanske dags för dig att byta namn till Trassel?
Haha, jag tänkte samma sak. Det är alltid underhållande att se "bildade" människor som medvetet försöker stava dåligt, det går liksom inte, syntaxen sitter för hårt och det blir bara konstigt. Lite som när vuxna försöker rita "barnteckningar".
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
But I think it's YOUR MIND
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
- Avantgardet
Logos skrev:Zokrates skrev:Skogsälvan skrev:RUSSEL skrev:Vem är jag?
Logiskt så hade det varit riktigare att ana att denne Russel är Kyreus som går igen som ett spelat ungt pågatroll!
Haha, jag tänkte samma sak. Det är alltid underhållande att se "bildade" människor som medvetet försöker stava dåligt, det går liksom inte, syntaxen sitter för hårt och det blir bara konstigt. Lite som när vuxna försöker rita "barnteckningar".
Varför gör en människa en sån här sak överhuvudtaget? Vad försiggår i dess huvudet när den håller på så?
Avantgardet skrev:Logos skrev:Zokrates skrev:Skogsälvan skrev:RUSSEL skrev:Vem är jag?
Varför gör en människa en sån här sak överhuvudtaget? Vad försiggår i dess huvudet när den håller på så?
Ja säg det, kanske en dold önskan att släppa fram "Detet"?
Fast i det här fallet verkar till och med Detet vara lite handfallet och förvirrat.
What's the ugliest
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes
Part of your body?
Some say your nose
Some say your toes