Harald Davidsson skrev:snart är ni döda
ni kan inte ta med er
sex-organet, slicke-pinnen
till andra sidan
Beatrice Ask. Justitieminister.
Huvudjägare, Sveriges enskilt
största samhällsfara någonsin.
http://www.veckorevyn.com/skrivpa/
Moderator: Moderatorgruppen
Harald Davidsson skrev:snart är ni döda
ni kan inte ta med er
sex-organet, slicke-pinnen
till andra sidan
Zokrates skrev:Har man sagt a får man ta b, eller?
Tycker att oavsett vilket så är det bra att omvärlden får nys om den smått allvarligt sjuka anmälningshysterin vad gäller sexrelaterade händelser i Sverige. Jag ser det som att de infört en ångerrättsvecka på samlag, är du missnöjd och kvinna, anmäl! Var du full och vaknar dagen efter och ångrar nattens eskapism, anmäl! Är killen som flörtar inte din typ, anmäl för sexuella trakasserier! Kom den fule killen åt dig i kön, ergo sexuellt utnyttjande, anmäl!
Skall du skilja dig och vill ha ensam vårdnad, anmäl!!!
Herregud, tänk om jag hade gjort en polisanmälan alla gånger min fd. fru ville ha sex med mig och då mer eller mindre under olika hot om otrohet, skilsmässa, bl.a tvingade sig på mig och ibland krävde att jag skulle göra handlingar som jag ansåg motbjudande.... Skärp er, vi är inte mer än människor och får tyvärr lära oss att tåla lite, det är synd om människan, skrev Strindberg, men jag menar att människan är synd.
Minded skrev:Här är lite fler detaljer för den nyfikne..
http://www.dailymail.co.uk/news/worldne ... story.html
Jörgen skrev:Han framstår dock som ett sexuellt rovdjur
- enbart begär och metod, i avsaknad av moral.
matahari skrev:Om han nu har varnats för sexfällor som han påstår är det vällan bara och
gå i celibat under en månad eller så då för fanken! Har han inte lär sig att
tygla behoven än?
Zokrates skrev:Istället för att plöja ned ett par 100.000 kronor rakt ned i fickorna på dessa två advokater som inte vet vad skrupler är och därmed i sin dagliga tjänst pippar skattebetalarna för sin egen profits skull vilket jag ser som ett övergrepp i sig självt, så hade det räckt med att Assange delgavs en information om kvinnornas besök hos polisen, vars enda åtgärd borde omfatta en saklig upplysning om vad som gäller i Sverige angående sex och en avslutande klapp på axeln med åtföljande ord;- Take it easy, Mr Assange! Don't go on directly with as we so to say in Sweden in a regularly common expression; Pang on the beetroot! Which mean that women are some kind of like a vegetable that need some delicate cooking preparation in order to taste good or else... they risk become rotten and spoiled.
Äsch, jag hade svårt att låta bli att driva med det till sin spets...
Återgå till "Politik och samhälle"
Användare som besöker denna kategori: 28 och 0 gäster