Leonardos och Algotezzas teckningar

Dela med dig av egen litteratur, musik och konst.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto
Inlägg: 5804
Blev medlem: 28 jun 2005 18:54

Inläggav Skogsälvan » 05 okt 2010 22:44

Stämmer det här så är det sannerligen en bedrift att måla millimeterstora objekt/avbildningar naturtroget. Men för mig är det samma som med Virgin of the rocks som Mona Lisa. Det är bakgrunden som fångar mig, men jag vet inte exakt hur.

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9937
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 05 okt 2010 22:50

Skogsälvan skrev:Jag har glömt hur man lägger in en bild här, men det är något med den bakgrunden som får mig att hajja till, men jag vet inte vad  :roll:


http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... _Rocks.jpg
Markera texten, klicka på knappen Img, så att länken hamnar hamnar inom klamrar [ img] Länken [ /img] posta.
Bild


Återgå till "Galleri"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster