Zokrates skrev:Harald Davidsson skrev:sailaways skrev:Harald Davidsson skrev:Sailor.
du kan väl beskriva din psykos-upplevelse, få se ifall vi kan nysta upp den, för psykos skapas då individen är på väg upp till fjärde chakrat, för att öppna sitt hjärta, sin emotionalitet, men samtidigt blir det sociala trycket från omgivningen övermänskligt, så istället för att börja utveckla ett vibrations-medvetande i fjärde chakrat, så hamnar individen på psyket, och alla är totalt förvirrade,
alltså psykos är en förnekelse av omgivningen att emotionalitet kan få börja öppnas mera fritt från en viss individ.
för ifall du når det fjärde chakrat permanent kan du aldrig mera utveckla några som helst mentala sjudommar
Upplevde det bara varaktigt nån timme, men det är samma spänningsfenomen du beskriver som "ska" returnernas till att den andra avlider. Det är INTE verkligheten. Men jag vet ju att du, i egenskap av gud, ser det som verkligt.
Samma sak som det här kan vi hitta mer jordsligt fast på en lägre nivå i mötet mellan två människor.
jag frågde dig faktiskt i all vänskaplighet ifall du kunde mera detaljerat beskriva din psykos-upplevelse, så kanske vi kan bena upp den, för jag har jobbat med många psykotiker och hade gott resultat på den tiden jag jobbade i Stockholm och hade patienter från Landstinget och kommunen och hade också då auktoritet att skriva intyg ifall nån var psykotisk eller ej, jag var också vän med Ronald David Laing i London som erbjöd mig att jobba tillsammans med honom och hans grupp, du kan läsa om Laings det kluvna jaget, han menar att psykosen är socialt betingad, att den kommer som en nödlösning på en omöjlig konfliktlösning mellan socialt och inre tryck. Men jag vet att ett försök att permanent nå det fjärde chakrat är orsaken till psykosen
när du väl befinner dig i ett expanderande vibrations-medvetande finns inga möjligheter kvar
att skapa psykos
Du är inte frisk harald, kan det vara så att du lider av en psykos, men enligt dig själv är det ju inte
möjligt för någon att drabbas av det om personen befinner sig över det fjärde chakrat, alltså enligt dig
själv så befinner du dig då fortfarande i de första chakran, för det är uppenbart att du har en psykos
harald och i all välmening, sök hjälp.
Du kanske kan ta kontakt med dina forna kollegor och be dem om en diagnos så att de kan hjälpa dig?
I all välmening ser jag inte att det ligger i detta forumets intresse att låta dig fortsätta skriva här,
då du inte är i stånd att göra korrekta beskrivningar utifrån din psykos, det är ju så att många
saknar sjukdomsinsikt, i klartext är det fel att låta dig husera som du gör för du gör mer skada
än nytta både för dig själv och andra.
ifall du sätter in ,Zokrates istället för Harald stämmer det till 100procent. För allt du säger om mig är
EN TOTAL PROJEKTION AV DIG SJÄLV, DIN ÅSNA
Du är inte frisk Zokrates, kan det vara så att du lider av en psykos, men enligt dig själv är det ju inte
möjligt för någon att drabbas av det om personen befinner sig över det fjärde chakrat, alltså enligt dig
själv så befinner du dig då fortfarande i de första chakran, för det är uppenbart att du har en psykos
harald och i all välmening, sök hjälp.
Du kanske kan ta kontakt med dina forna kollegor och be dem om en diagnos så att de kan hjälpa dig?
I all välmening ser jag inte att det ligger i detta forumets intresse att låta dig fortsätta skriva här,
då du inte är i stånd att göra korrekta beskrivningar utifrån din psykos, det är ju så att många
saknar sjukdomsinsikt, i klartext är det fel att låta dig husera som du gör för du gör mer skada
än nytta både för dig själv och andra.[/quote]
Enligt en stor grupp av Brahminska präster är din paranoida psykopati på väg in idig själv och de förväntat sig
ett självmordsfrösök av dig inom två veckor, men som din så att säga vän har jag reda omtaLat riskerna så din omgivning i Fittja-trakten, som du uppenbarligen känner väl iallfall de muslimer du skändat djupeligen och jag tror att
du befinner dig i omedelbar fara, du bör tvångsintas på Säter