Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Moderator: Moderatorgruppen
- Severus Snape
Re: Chatt-tråden - för dig som just nu är på Forumet
Snape, du kanske är rätt person att fråga då du är ganska ung och trendmedveten som jag förstår det. Min son i 20-års åldern har en ganska stor mobil. Den får inte plats i hans fickor. Finns det någon mobilväska för killar som inte är töntigt? Ska man skaffa cargobyxor?
lynx skrev:Snape, du kanske är rätt person att fråga då du är ganska ung och trendmedveten som jag förstår det. Min son i 20-års åldern har en ganska stor mobil. Den får inte plats i hans fickor. Finns det någon mobilväska för killar som inte är töntigt? Ska man skaffa cargobyxor?
Det här har jag undrat över länge! Ungdomar är helt beroende av sina mobiler, samtidigt om de har modekläder, och det har aldrig varit ett mobilförvararvänligt mode(Modet kommer ju från överklassens finesse 1800 tal och tidigare, som gick ut på att trots begränsad tankebegåvning ändå få slippa arbete och åtnjuta bekvämlighet, och man var tvungen att krysta till något sätt att berättiga det. att modet var opraktiskt tillät bäraren att utöva någon slags kvasiprestation. Liksom ett fisförnämt språk). Men att de belastar sina närminnen med att ha något med sig som de måste lägga ifrån sig och komma ihåg att ta med sig, aldrig att jag skulle ha gått med på det.
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Jonathan Haidt - A righteous mind
Juli 2026
Jonathan Haidt - A righteous mind
Juli 2026

Hur kan många unga ha mobilen i bakfickan utan att den blir stulen eller går sönder?
Algotezza aka Algotezza
Hur tar du själv med dig mobilen, algot? Jag är ju kvinna så jag har en handväska.
Nä men, nu loggade algot ut
Hur gör ni män?
- Severus Snape
lynx skrev:Snape, du kanske är rätt person att fråga då du är ganska ung och trendmedveten som jag förstår det. Min son i 20-års åldern har en ganska stor mobil. Den får inte plats i hans fickor. Finns det någon mobilväska för killar som inte är töntigt? Ska man skaffa cargobyxor?
Svårt hörru. Jag har min i jackfickan, eller väskan.
kanske en sån här?
https://www.asos.com/se/nicce/nicce-sva ... &cid=19787
- Severus Snape
Algotezza skrev:Hur kan många unga ha mobilen i bakfickan utan att den blir stulen eller går sönder?
Jag tänker oxå så. Jag har aldrig min i byxfickan på grund av pressure... är det bara jag (som tror såhär)- eller går den sönder.
- Severus Snape
jag har en Xiaomi Redmi 9A. 6,53" skärm. kostade endast 1200 kr
vad har ni för nalle?
10 000 kr senare för ifåne... aldrig aldrig aldrig
vad har ni för nalle?
10 000 kr senare för ifåne... aldrig aldrig aldrig
- Severus Snape
Severus Snape skrev:lynx skrev:Snape, du kanske är rätt person att fråga då du är ganska ung och trendmedveten som jag förstår det. Min son i 20-års åldern har en ganska stor mobil. Den får inte plats i hans fickor. Finns det någon mobilväska för killar som inte är töntigt? Ska man skaffa cargobyxor?
Svårt hörru. Jag har min i jackfickan, eller väskan.
kanske en sån här?
https://www.asos.com/se/nicce/nicce-sva ... &cid=19787
Kanske alltid ha på sig en sån här huvtröja, med en ficka sydd på magen. som en känguru.
- Severus Snape
Vet ni hur jag ser på evolutionsteorier? Och viss vetenskap. Som en beskrivning från 30-40 talet av homosexuellt "betende", dvs som djurparning. På låtsas. Det publika offentliga är mest bara skräp. Inavlad propaganda. etc.
Inside a secret grows, in anyone...
Inside a secret grows, in anyone...
https://www.clasohlson.com/se/Mobiltele ... gJJ5vD_BwE
Denna har jag på bältet, finns olika storlekar, mycket bra kvalitet, jag köpte min på kjell & co
Märke: Krusell
Det kanske kan vara någonting. Tack för tipset, klorofyll!
- Severus Snape

min sittplats. min hundkoja.