hakkapeliitta skrev:Pilatus skrev:Algotezza skrev:Vi går på känslan tror jag, vad som känns rimligt.
Om det vi ser och upplever som en spårvagn som plingar så bör vi flytta oss från spåret. Det framstår som verkligt och rimligt. Om vi ändå tror att det är en illusion, kommer det efterföljande händelseförloppet bekräfta att vi ägnat oss åt undanflykter. Spårvagnens realism överträffar det mesta.
Rekommenderar inte trial and error metoden om spårvagnen existerar eller inte. Det kan bli det sista man gör i livet.
Vissa fakta får man acceptera utan vidare spisning,

En handräckning – valet är ditt –
Tydligen finns en Discord kanal där man kan ha en sluten grupp.
Och där avser jag svara och ha bollplank.
Om du väljer delta, vilket är en avsiktsförklaring innan du skickar mig PM.
Då berättar jag vad skuggor bland världar kommer se och inte internet.
Fast det kommer ha den som spelplan.
Din fördel är att du kommer kunna applicera i det lilla.
Små egna Project och övrig OBSINT i det stora.
För mig är det sak samma för – Om Gud Vill –
Sedan kan man tala bluff eller objektivism i all oändlighet utan att leverera.
Blir det en tankevurpa har det som skedde tidgare med min transformation, ej ämnat.
Ibland känns det som ljuset lämnat min veke som burit den för planen är redan i verket.
Men så kommer det en suggestiv och varm påminnelse i kroppen som en förnimmelse.
Så är jag bara sann mot mig själv och andra så med eller utan guds vilja blir det åtminstone alternativa världar.
Med dom verktyg och känslor samt funderingar och inte förglömma alla påbud av Red Car Theory.
För maktspel och blivit synad samt påbud att rör vid detta.
Som hjälpa och stötta dom värst drabbade länderna och diskussionen tog olika riktningar.
Att en nödvändig obalans är och utan den skulle vara att sudda ut den yttersta Eliten med livet som insats.
Ingen jag gör anspråk på utan i det lilla och små fragment som av den som kan, inte jag.
Sammanställa kompassens riktningar och påbud med dess rätta intentioner med rätt operativa väsensbestämda.
Tvingar inte utan visar att – här är jag – i eller inte i din famn – men nu vet du att jag vet att du vet.
Valfriheten och avsekulasera på mina och era samt allas villkor.
Kan man axla en eller flera roller, så är valet, viljan samt avsikten fri.
Men om man valt den vägen har jag lärt mig att påbud och granskning sker av Swea, som nu stilla observarar.
Ha en fin kväll – till er alla -