Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Moderator: Moderatorgruppen
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Oro
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Anders skrev:Oro
Känner jag också för i morgon är mitt ord magnetröntgen.
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Algotezza skrev:Anders skrev:Oro
Känner jag också för i morgon är mitt ord magnetröntgen.
Det har jag varit med om några gånger. Första gången hade jag busskortet i fickan så jag trodde jag skulle få gå hem,
Tjurskallighet är mitt ord i det här sammanhanget.
Jag kommer inte att gå med på det fler gånger. Hittar dom nåt fel får dom ändå inte operera mig.
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
klorofyll
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
xion skrev:Algotezza skrev:Anders skrev:Oro
Känner jag också för i morgon är mitt ord magnetröntgen.
Det har jag varit med om några gånger. Första gången hade jag busskortet i fickan så jag trodde jag skulle få gå hem,
Tjurskallighet är mitt ord i det här sammanhanget.
Jag kommer inte att gå med på det fler gånger. Hittar dom nåt fel får dom ändå inte operera mig.
Som att ligga i en galen synth med märkliga ljud och rytmer.
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Algotezza skrev:Anders skrev:Oro
Känner jag också för i morgon är mitt ord magnetröntgen.
hoppas det gick bra!
David Holmberg, moderator på filosofiforum
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Filosofiblogg (på engelska): http://recollectingphilosophy.wordpress.com/
Maskrosrotsinitiativ: https://www.facebook.com/groups/477981001260196
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
David H skrev:Algotezza skrev:Anders skrev:Oro
Känner jag också för i morgon är mitt ord magnetröntgen.
hoppas det gick bra!
Resultatet får jag reda på om en dryg vecka.
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
FF-ångest
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Mindmapping
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Aktivitet
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
I samband med magnetröntgen kan en tankekarta visualisera komplexa strukturer i tänkandet och visa på vilka slags flöden som behöver öppnas och andra öppningar som kanske behöver strypas. Eller kanske inte ...unik skrev:Mindmapping
Moderator
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Pilatus skrev:I samband med magnetröntgen kan en tankekarta visualisera komplexa strukturer i tänkandet och visa på vilka slags flöden som behöver öppnas och andra öppningar som kanske behöver strypas. Eller kanske inte ...unik skrev:Mindmapping
Vintern och vårens Iain McGilchrist var inne på det… men hjärnan är komplex. Väldigt komplex…
Min blogg över mitt filosofiska läsande --> http://ingenfilo.blogspot.com
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Zizek - Om kaos, filosofi, kapitalism och globalisering
4 november 2017
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Anders skrev:Pilatus skrev:I samband med magnetröntgen kan en tankekarta visualisera komplexa strukturer i tänkandet och visa på vilka slags flöden som behöver öppnas och andra öppningar som kanske behöver strypas. Eller kanske inte ...unik skrev:Mindmapping
Vintern och vårens Iain McGilchrist var inne på det… men hjärnan är komplex. Väldigt komplex…
Christian Goldbach (1690-1764) varje jämnt tal större än 2 kan skrivas som summan av två primtal, eller?
Moderator
Re: Dagens ord – vad vibrerar i dig idag?
Pilatus skrev:I samband med magnetröntgen kan en tankekarta visualisera komplexa strukturer i tänkandet och visa på vilka slags flöden som behöver öppnas och andra öppningar som kanske behöver strypas. Eller kanske inte ...unik skrev:Mindmapping
Det var bukspottskörteln och området däromkring som magnetröntgades. Dåligt flöde. Gallgångar kanske tilltäppta.
Algotezza aka Algotezza
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster