Dagens vision?
Moderator: Moderatorgruppen
Dagens vision?
Min vision är att ta det lugnt. Njuta och koppla så att jag kan utveckla mina tankar i harmoni.. Läsa många böcker. Personlig utveckling. Jag vill tjäna mycket pengar så att jag kan resa.
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Min vision är att ta det lugnt. Njuta och koppla så att jag kan utveckla mina tankar i harmoni.. Läsa många böcker. Personlig utveckling. Jag vill tjäna mycket pengar så att jag kan resa.
Dagens oxymoron: ta det lugnt och tjäna mycket pengar
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Algotezza skrev:Vega skrev:Min vision är att ta det lugnt. Njuta och koppla så att jag kan utveckla mina tankar i harmoni.. Läsa många böcker. Personlig utveckling. Jag vill tjäna mycket pengar så att jag kan resa.
Dagens oxymoron: ta det lugnt och tjäna mycket pengar
If you work for a living, why kill yourself working?
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Algotezza skrev:Vega skrev:Min vision är att ta det lugnt. Njuta och koppla så att jag kan utveckla mina tankar i harmoni.. Läsa många böcker. Personlig utveckling. Jag vill tjäna mycket pengar så att jag kan resa.
Dagens oxymoron: ta det lugnt och tjäna mycket pengar
If you work for a living, why kill yourself working?
Hur tänker du tjäna mycket pengar?
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Algotezza skrev:Vega skrev:Algotezza skrev:
Dagens oxymoron: ta det lugnt och tjäna mycket pengar
If you work for a living, why kill yourself working?
Hur tänker du tjäna mycket pengar?
Det behåller jag för mig själv..
Re: Dagens vision?
Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Det beror väl på vilket område det handlar om
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Algotezza skrev:Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Det beror väl på vilket område det handlar om
Kan du säga vad det kvinnliga och manliga är för någonting?
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Algotezza skrev:Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Det beror väl på vilket område det handlar om
Kan du säga vad det kvinnliga och manliga är för någonting?
Vad jag än svarar kan man kritisera svaret som förenklat och okunnigt.
Jag har erfarenhet av att vara och handla som den jag är men inte som någon annan
Jag kan svara med något jag läst i psykologi men vad betyder det? Då kan du ställa frågan till AI.
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Med risk för att det låter hårt - när du skriver en sådan sak får du väl redogöra dina tankar och inte be någon annan redogöra? Låt höra ditt perspektiv!
Re: Dagens vision?
Anne skrev:Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Med risk för att det låter hårt - när du skriver en sådan sak får du väl redogöra dina tankar och inte be någon annan redogöra? Låt höra ditt perspektiv!
Jag tycker att det saknas förståelse mellan det kvinnliga och manliga. På samma sätt som det saknas förståelse mellan oskyldiga barn och kriminella. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Men lösningen tycks inte vara att beblanda sig och umgås med alla.
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Anne skrev:Vega skrev:Jag tycker att det manliga och kvinnliga är så långt ifrån vartannat.
Med risk för att det låter hårt - när du skriver en sådan sak får du väl redogöra dina tankar och inte be någon annan redogöra? Låt höra ditt perspektiv!
Jag tycker att det saknas förståelse mellan det kvinnliga och manliga. På samma sätt som det saknas förståelse mellan oskyldiga barn och kriminella. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Men lösningen tycks inte vara att beblanda sig och umgås med alla.
Hur menar du?
Manligt = k riminella?
Kvinnligt = oskyldiga barn?
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Algotezza skrev:Vega skrev:Anne skrev:Med risk för att det låter hårt - när du skriver en sådan sak får du väl redogöra dina tankar och inte be någon annan redogöra? Låt höra ditt perspektiv!
Jag tycker att det saknas förståelse mellan det kvinnliga och manliga. På samma sätt som det saknas förståelse mellan oskyldiga barn och kriminella. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Men lösningen tycks inte vara att beblanda sig och umgås med alla.
Hur menar du?
Manligt = k riminella?
Kvinnligt = oskyldiga barn?
Nej jag menade inte att män är kriminella och att kvinnor är oskyldiga barn.. Men jag tror att oförståelsen mellan, ja, män och kvinnor, är något som är väldigt lätt att utnyttja.
Re: Dagens vision?
Vega skrev:Algotezza skrev:Vega skrev:Jag tycker att det saknas förståelse mellan det kvinnliga och manliga. På samma sätt som det saknas förståelse mellan oskyldiga barn och kriminella. Jag vet inte riktigt vad det beror på. Men lösningen tycks inte vara att beblanda sig och umgås med alla.
Hur menar du?
Manligt = k riminella?
Kvinnligt = oskyldiga barn?
Nej jag menade inte att män är kriminella och att kvinnor är oskyldiga barn.. Men jag tror att oförståelsen mellan, ja, män och kvinnor, är något som är väldigt lätt att utnyttja.
Hur då? Och av vem?
Algotezza aka Algotezza
Re: Dagens vision?
Algotezza skrev:Vega skrev:Algotezza skrev:
Hur menar du?
Manligt = k riminella?
Kvinnligt = oskyldiga barn?
Nej jag menade inte att män är kriminella och att kvinnor är oskyldiga barn.. Men jag tror att oförståelsen mellan, ja, män och kvinnor, är något som är väldigt lätt att utnyttja.
Hur då? Och av vem?
Adam och Eva?
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster