Söker flickvänn i Stockholm

Presentera dig själv, och lär känna andra medlemmar.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 12 feb 2007 10:53

Jag tycker bara det är roligt tills man vet att man har dem på kroken, då tappar jag allt intresse. Jag tänder inte ens på tjejer som inte kan "sätta mig på plats". De måste bråka på mig också, det tycker jag om.

Användarvisningsbild
Kallekula

Inläggav Kallekula » 12 feb 2007 11:02

Känner igen det där. Men så vips träffade jag min fru för 7 år sedan. Förälskelsen fanns och ser man på det övergick till kärlek. En betydligt mer behaglig känsla måste jag säga. Fattar inte hur det gick. Innan hade jag hade också tröttnat ganska så snabbt på de tjejer jag strulade med.  Så det finns hopp  :)

Användarvisningsbild
hovnarr
Moderator

Inläggav hovnarr » 12 feb 2007 19:27

Jag tycker bara det är roligt tills man vet att man har dem på kroken, då tappar jag allt intresse.

Haha, och så klagar du över att du inte får tillfälle att bli pappa. Undrar varför?

-narr-

amy

Inläggav amy » 12 feb 2007 21:15

vuxna är så barnsliga

Tractatus

Inläggav Tractatus » 13 feb 2007 02:33

vuxna är så barnsliga

Alltså är amy inte barnslig. Men, hur f..n? Det är du ju.

=)

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Inläggav Algotezza » 13 feb 2007 09:09

amy skrev:vuxna är så barnsliga

Barn är så vuxna.

Medelåldern erbjuder den samma balansen. Den absoluta medelåldern är den man själv befinner sig i, oavsett fysisk ålder.

Vår bästa tid är nu. Mitt bästa jag är du.

A
Algotezza aka Algotezza

Användarvisningsbild
PopJimmy

Inläggav PopJimmy » 21 feb 2007 20:34

Rising skrev:Men om jag vore du så skulle jag inrikta mig på new age- alternativmedicin- buddhism- wicca- mysticismklicken. Det finns helt määd mycket tjejer i den världen som jag tror skulle bli både asimpade och känna sig bekräftade av din förbehållslösa inställning till världen. Många av dem kan också ha blivit brända av riktiga rövhål till killar, och kan därför också söka sig till genuint fina och mysiga killar - vilket jag fått intrycket att du är.
Men du, vart hittar man alla dessa tjejer?

Användarvisningsbild
PopJimmy

Inläggav PopJimmy » 21 feb 2007 20:38

Avantgardet skrev:
PopJimmy skrev:Avantgardet:
Så vad säger du, är du med på att bilda en sexsekt/sexkollektiv? Vi kan sjunga i kör, brygga brännvin och hjärntvätta/prostituera hemlösa fjortisar?

Låter som ett alternativ, men snävar du inte av möjligheterna nu? Det var du som drog i gång hela den här ångestcirkusen - jämförelser med borgerliga normer. Varför skulle det vara fel att leva ensam?

Jag känner mig så värdelös... :cry:

Jag vill ha barn! Jag skulle bli en strålande pappa, tungt att vara Sveriges mest eftertraktade ungkarl men fullständigt dold för omvärlden.
Du missförstod mitt projekt. Det var meningen att vi skulle utgå från ett tillstånd utan några som helst förväntningar.

Sen är det inte fel att leva ensam, jag själv har gjort det under större delar av mitt liv, också under perioder då jag haft "kärleksrelationer".

Sen känner jag ingen det där med att vilja ha barn. Jag vill verkligen ha någon att vårda, något att sköta om, något som växer. Jag skulle verkligen vilja ha en katt tror jag.

Användarvisningsbild
PopJimmy

Inläggav PopJimmy » 21 feb 2007 21:03

Kallekula skrev:POP

Gillar du katter? Kolla det här forumet:

http://www.kattforum.se/
Oj här finns mycket att hämta ser jag. Tack för tipset!

Användarvisningsbild
Damir

...

Inläggav Damir » 21 feb 2007 21:07

Jimmy du ser ut som en blandning mellan John Holmes och Ted Bundy.

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 21 feb 2007 21:26

Söker också efter en flickvän men inte i Stockholm. (snyft)

Användarvisningsbild
PopJimmy

Inläggav PopJimmy » 21 feb 2007 21:36

Kallekula skrev:Känner igen det där. Men så vips träffade jag min fru för 7 år sedan. Förälskelsen fanns och ser man på det övergick till kärlek. En betydligt mer behaglig känsla måste jag säga. Fattar inte hur det gick. Innan hade jag hade också tröttnat ganska så snabbt på de tjejer jag strulade med.  Så det finns hopp  :)
Hur gammal är du kalle?

Användarvisningsbild
PopJimmy

Re: ...

Inläggav PopJimmy » 21 feb 2007 21:54

Damir skrev:Jimmy du ser ut som en blandning mellan John Holmes och Ted Bundy.
Intressant liknelse. Men det är nog mer än bara utseendet vi har gemensamt. Iofs var mina (f.d.) ståtliga 18-19 cm kanske inte riktigt någon Holmes, men säkert gick den att mäta sig med Bundys, dock är den inte . Till karaktären har jag mer och börjat närma mig Ted Bundy eftersom jag kännt ett tilltragande behov att mörda människor eller mig själv, läste att Bundy använde sig av speculum i hans första fall (dock dog hon inte). Jag äger både vagnial och anal speculum och ser gärna fram emot att få börja använda dessa lite mer regelbundet.

Jag har som sagt ingen fungerande kuk längre, men jag har funderat på att börja spela in porrfilmer. Jag tänkte transa och låta okända män dominera mig. Efter de våldtagit mig kanske jag fundera på att döda dom.

Jag har på senare tiden funderat på att skapa konst som innefattar mord, jag har funderat på att stagea ett självmord och rama in det som ett konstverk, senast idag funderade jag på om mina tidigare idéer att tillskans av vapen och slumpmässigt döda människor (för att illustrera att människans förmåga att greppa kausalitet i förlängningen är väldigt trivial). Jag funderade på en roligare sak: Att begå självmord, men lägga upp det som ett dråp, dvs, att någon annan människa blir dömd för vållande av min död och får ett längre fängelsestraff. Olyckligtvis har vi väldigt lama fängelsestraff här i Sverige, så det är inte värt att göra det här. Ska man mörda någon någonstans så är dock Sverige ett ganska bra land, vi har rätt trevliga fängelser.

Användarvisningsbild
Damir

Jimmy

Inläggav Damir » 21 feb 2007 22:13

Att få ett självmord att se ut som ett dråp eller mord har redan gjorts, du kommer nog tyvärr inte att bli ihågkommen för den grejen. Kanske om du gjorde en trevlig tvist på det hela, att man från början tror att mördaren ville få det till att se ut som ett självmord. Gör en riktig deckare av det hela.

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 21 feb 2007 22:22

Jimmy,

vadå icket-fungerande kuk? Finns ju piller om du har problem...

Jo, och förresten, jag har större än du!

Skaffa katt låter som en bra idé!

Återgå till "Mötesplatsen"