Hejsan...
Jag tycker du, sökaren och ynkryggen, skall tala med små bokstäver vad gäller "vettig ton. Det enda du hittills har sysslat med är ju att försöka sabba trådar, åtminstone dem jag har skapat! Så fort fler än jag börjar undra vad du sysslar med, flyr du likt en hyena....det händer ju varje gång folk reagerar på ditt sätt! Fast det märker du väl inte själv! :lol:
Du är, och förblir en ynkrygg i mina ögon, en liten okunnig nolla som ständigt anklagar folk för det ena och det andra. Tag chansen nu nollan, och rösta, du och den totalitära dynga du tillhör har ju chansen att göra det ni vill! Eller börjar du bli skraj för att en av dina losar-bröder, J R Auk, har övergivit dig? Ho ho ho ho ho....

:)
Tänk nu om du och dina losar-bröder är i den minoritet jag tror att ni är av dem som röstar och äro medlemmar här - då är ni ju bortgjorda för gott.....eftersom det då är bevisat att ni tillhör en ytterst liten krets av okunniga, avundsjuka och frustrerade nollor! Då har jag ju rätt - igen! :lol:
Men visst får du vara en Ferdinand för mig, vem hindrar dig? Ehuru det vore mer passande att kalla dig och det övriga totalitära klientelet för just - hyenor! :wink:
MVH
jbig
Att verka för det goda...