hahahah får jag fråga hur gammal du är?
Tillräckligt gammal för att veta att kvinnor inte blir gravida av sig själva.
Om det svaret inte betyder något för dig (vilket det; av dina inlägg att döma, inte tycks göra); 29.
du har ju ingen aning om vad som hänt i mitt liv.
True. Jag kommer dock fortsätta att ta för givet att du framkommit genom ett så kallat knull. Men du kanske vuxit upp ur någon mossa någonstans?
jag skulle mycket väl vara (så kalad) "visare" än dig på många områden
Ja, du är säkert så "kalad" mycket vis.
men det finns inbyggt i våran "reptilhjärna" att vi ska skydda kvinorna så mycket vi kan.
Det finns också inbyggt i samma hjärna att vi skall vårda och ta hand om barn, men inte påstår du väl att Gud är en bebis? Vi tar även och tyr oss till valpar och kattungar som appellerar till denna vår instinkt. Är gud en kattungsvalpbäbiskvinna, rentutav? Schysst teori. Du har snart övertygat mig om att du har vuxit upp bland mossorna.
och du försöker få mig att tro att du är stor...
Nej, ty då hade jag inte haft mina byxor på mig. (Häpp!)
att du ska bedöma vad jag tycker ska vara hjärndött svammel eller inte kan du inte. jag kommer alltid tycka att det jag tycker är rätt. [..] du har missuppfattat själva poängen med forum.
man får säga och tycka vad man vill.
Nä. Det här är Johan Ågrens forum, och han har full rätt att begränsa vad som får skrivas här. Det är därför det finns forumsregler.
Själva poängen med forum är snarare att det skall kunna ske ett meningsutbyte här. Det är snarare din inställning; "jag kommer alltid tycka att det jag tycker är rätt", som inte hör hemma på ett forum. Om du bara vill svamla och inte är intresserad av att lyssna; skapa en blogg istället. Kalla den gärna "En mossmans tankar om kattungsvalpbäbiskvinnoguden" så att jag vet hur jag skall göra för att undvika att läsa den.