Elion skrev: Och sluta använda upprops tecken på varje mening, vad tjänar det till?
Utropstecken!
Moderator: Moderatorgruppen
Zokrates skrev:Elion skrev: Och sluta använda upprops tecken på varje mening, vad tjänar det till?
Utropstecken!
Elion skrev:Zokrates skrev:Elion skrev: Och sluta använda upprops tecken på varje mening, vad tjänar det till?
Utropstecken!
*Skyller stilfullt på det automatiska Stavning och Grammatik programet och går och gömmer mig bakom en buske*
Algotezza skrev:Livets mening är att kommunicera, med så så många som möjligt, så djupt som möjligt, så ofta som möjligt och på så många plan och sätt som möjligt.
Det vi gör här...
MVH
Algotezza
Plecto skrev:Algotezza skrev:Livets mening är att kommunicera, med så så många som möjligt, så djupt som möjligt, så ofta som möjligt och på så många plan och sätt som möjligt.
Det vi gör här...
MVH
Algotezza
Jag kommunicerar sexuellt! Jag är på alla plan samtidigt! Jag är uppe, nere... jag är där, och jag är här... I am all over the map baby!
Algotezza skrev:Plecto skrev:Algotezza skrev:Livets mening är att kommunicera, med så så många som möjligt, så djupt som möjligt, så ofta som möjligt och på så många plan och sätt som möjligt.
Det vi gör här...
MVH
Algotezza
Jag kommunicerar sexuellt! Jag är på alla plan samtidigt! Jag är uppe, nere... jag är där, och jag är här... I am all over the map baby!
Sex är kommunikation, kommunikation är sex...
kommunicerar Algotezza upphetsat
Elion skrev:Algotezza skrev:Plecto skrev:Algotezza skrev:Livets mening är att kommunicera, med så så många som möjligt, så djupt som möjligt, så ofta som möjligt och på så många plan och sätt som möjligt.
Det vi gör här...
MVH
Algotezza
Sex är kommunikation, kommunikation är sex...
kommunicerar Algotezza upphetsat
Hur i allt som går att köpa på Hennes & Mauritz kan man kommunicera med sex?
Ett stön för ja, två för nej?
Algotezza skrev:Kommunikation kan väl ske mer än i form av verbala uttryck? Sex är en del av kroppsspråket. Vad du kommunicerar är upp till dig.
Kommunikation är att ge och få "energier". I sexualakten ger man något och får något. Även i ensamsex.
Menar Algotezza
Elion skrev:Algotezza skrev:Kommunikation kan väl ske mer än i form av verbala uttryck? Sex är en del av kroppsspråket. Vad du kommunicerar är upp till dig.
Kommunikation är att ge och få "energier". I sexualakten ger man något och får något. Även i ensamsex.
Menar Algotezza
Nja, jag har lite svårt att tro det, en lätt icke verbal kommunikation existerar ju, nicka lätt för hej t.ex. Men det är så mycket annat som händer med kroppen och som går igenom huvudet att något annat än "Trycker jag för djupt?" går nog inte igenom.
Algotezza skrev:Även om sexualaktine inte hanldar direkt om något tankeutbyte är det väl frågan om ett slags känsloutbyte - eller man använder bara varandras kroppar som onanimaskiner, inkrökt i sin egen njutning?
undrara Algotezza
Elion skrev:Algotezza skrev:Även om sexualaktine inte hanldar direkt om något tankeutbyte är det väl frågan om ett slags känsloutbyte - eller man använder bara varandras kroppar som onanimaskiner, inkrökt i sin egen njutning?
undrara Algotezza
Det kan bara bli ett utbyte av känslor om båda partnerna vet exakt vad den andra vill ha... Och hur ofta ser man sådant i den här moderna världen?
Sex är för komplicerat för att några riktiga och betydelsefullare känslor ska kunna komma igenom.
En av fördelarna med att vara gift antar jag, har man varit gift i 20år kan säkerligen börja kommunicera utan ord. Både socialt och sexuellt.
Användare som besöker denna kategori: 31 och 0 gäster