Maffiaspel # 4
Moderator: Moderatorgruppen
-
suchanother
- Avstängd
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Dessutom undrar jag vad den där Miles Davis ville egentligen. Menar komma insvassande här utan en tråd på kroppen endast iförd en iögfallande handduk slängd över vänstra axeln. Har Jörgen hittat på något fuffens bakom våra ryggar? Dessutom får jag inte gå ut och leka för pappa om det är sådana där konstiga badjävlar här. Inte för att jag förstår varför, men han är jätteelakt bestämd på det.
Ling skrev:Jörgen, jag har röstat, titta på sidan 5, min röst ligger på Sartre.
Noterat, Plingeling: Sartre och suchanother leder nu tillsammans, tätt följd av Rising och Ling.
Jag tänker dock inte räkna Skogsälvans röst på Miles Davis på ordinarie sätt, hennes röst står kvar som innan - men eftersom jag är den mystiske trädgårdtomte-anden, så vet jag mycket.
Bland annat vet jag, att Miles Davis, överfriskat av den lokale varianten av Sangria, fick syn på den lille kobben utanför badstranden, och, utan så mycket som ett tråd på kroppen fick en vision:
Fan, jag har ju simborgarmärket, den där kobben klarar jag!: deklarerade han.
Bland det sista man såg av honom, var hur han sjungande vadade ut i havet.
Ner med enfalden! Heja mångfalden!
- Skogsälvan
- Avslutat konto
ja, om man är en korkad maffia jaa... jag ville helt enkelt jämna ut som sagt och att det blev du och inte rising beror på att du, ling, lade din röst på mig yes... men jag har inte fått maffiavibbar av ngn än, så det är ju knappast ngn definitiv röst...
... fan, det här är frustrerande, om vi inte slutar hångla med varandra kommer vi aldrig att få ngn rätsida på det här. det grymma maffiaspelsgänget visade sig vara som ett tvåkomponentslim...
... fan, det här är frustrerande, om vi inte slutar hångla med varandra kommer vi aldrig att få ngn rätsida på det här. det grymma maffiaspelsgänget visade sig vara som ett tvåkomponentslim...
- Avantgardet
*Inte utan ett litet mått av ironi*
Lite jobbigt att vara ensam rumsren och jämt se de andra kissarna göra inne. Inte för att det stör mig, egentligen, bara det att jag står över sånt.
Begemot litar jag blint på - då vederbörande omöjligt kan vara lika korrumperad som er andra (alltså: inte hunnit spendera tillräckligt med tid med er, för er att fördärva dennes sinnelag och bringa ur fattning - vilket tycks mig vara kvinnfolkets primära syfte i samröre med mannen)!
Slänger, med visshet, en röst på: Skogsälvan
Lite jobbigt att vara ensam rumsren och jämt se de andra kissarna göra inne. Inte för att det stör mig, egentligen, bara det att jag står över sånt.
Begemot litar jag blint på - då vederbörande omöjligt kan vara lika korrumperad som er andra (alltså: inte hunnit spendera tillräckligt med tid med er, för er att fördärva dennes sinnelag och bringa ur fattning - vilket tycks mig vara kvinnfolkets primära syfte i samröre med mannen)!
Slänger, med visshet, en röst på: Skogsälvan
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Avantgardet
Men! SKa det vara på det här sättet nu? Ska jag inte våga rösta för att jag har såna här reaktioner att vänta mig? Jag är alldeles för snäll för ett sånt här spel. Hade jag fått min vilja igenom hade vi gjort upp en deal med maffian, gett dem medborgarlön istället för att de ska vara tvingade till brott och levt lyckliga i alla våra dar, men nu är det ju inte jag som satt reglerna.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Nej, nu får det bli lite upprördhet i leden, kan inte hålla på och mjäka så här, inget mer tjafs eller drama från mig, nu är jag stenhård.....så det så..
*borstar av lite strån från axeln, tar ett djupt andetag och ..*
Röst : Avantgardet För jag ser inget mönster i det han säger, förvirrat, just nu, eller så fattar jag inte helt enkelt.
*borstar av lite strån från axeln, tar ett djupt andetag och ..*
Röst : Avantgardet För jag ser inget mönster i det han säger, förvirrat, just nu, eller så fattar jag inte helt enkelt.