Maffiaspel # 4

Lekar, tävlingar, knep och knåp, men inte någon sandlåda.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Loke

Inläggav Loke » 30 apr 2008 13:03

coolt katten o älvan

sorry att jag varit så inaktiv, råkade visst flytta och på köpet glömde jag bort det här spelet, kommer tillbaks med ordentliga tag en gång

J R Auk

Inläggav J R Auk » 01 maj 2008 13:41

Ling skrev:
Skogsälvan skrev:Gimmie five, Begemot :) Vem var läkare?

Jörgen sa inget om det ,men jag tror det var J R Auk

Japp jag var läkaren som skyddade mig själv (kände mig tämligen säker på att jag skulle knäppas).
Men gudomliga ingripanden kan ingen läkare skydda sig mot :)
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

J R Auk

Inläggav J R Auk » 01 maj 2008 13:44

Skogsälvan skrev:Hahahahahaha - förresten tycker jag att jag förtjänar en applåd från min idol Auk  :wink:

Du får en rungande sådan, jag hade nog inte ändrat mig angående dig.
Var helt övertygad om att det bara var en "tråkig" byboroll som du hade dragit.  =D>
The decisions of bureaucracy are frequently reduced to Yes or No answers to drafts submitted to it; the bureaucratic way of thinking has become the secret model for a thought allegedly still free. But the responsibility of philosophical thought in its essential situations is not to play this game. A given alternative is already a piece of heteronomy. - Theodor W. Adorno

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 01 maj 2008 17:27

:D

J R Auk

Inläggav J R Auk » 01 maj 2008 20:27

Skogsälvan skrev::D

Fast vadan idol? Jag kan knappast förtjäna detta. Allt är ett spel du vet, bara yta och som sådant mest reflektion.

Likt ljuset som i reflektion säger oss vad som inte är hos föremålet som får en färg.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 01 maj 2008 22:36

Äsch då! Just i det här spelet är du min idol, fast du har fått ruskigt hård konkurrens av sartre nu :) Men jag... hmmm *funderar*... jo! jag är enastående på att laga tacopajer! Alla är vi bra på något, eller hur  :) ?

J R Auk

Inläggav J R Auk » 02 maj 2008 01:06

Va har jag fått konkurrens?

Vafan, jag fick ju inte ens chans att visa upp mig i denna omgång. Jag som hade allt under kontroll (varför finns det ingen gråtande smily  :smt013 )

För övrigt angående den där Sartre, vart finns city of looove, finns det sådan fortfarande? Jag trodde det hörde historien till?

Användarvisningsbild
Jörgen
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 02 maj 2008 09:49

Bild och Bild auk på korset
Ner med enfalden!  Heja mångfalden!

Användarvisningsbild
Jörgen
Kontakt:

Inläggav Jörgen » 02 maj 2008 10:01

mera Auk... Bild Bild Bild Bild Bild
Ner med enfalden!  Heja mångfalden!