NU VET JAG! (Självmord!)

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 02 jun 2008 22:33

Jag såg ett repotage på tv för ca 2 år sedan, med en inåtvänd kille inom det estetiska, som hade skrivit ett verk om en man som gick runt på stan bärandes på ett åbäkigt järnrör som en "kikare" -ur vilkets perspektiv berättelsen tyddes.

Varför tvinagde sjukhusdirektörerna i mig theralen Tony? Jag är inte buddy med djävulen, känns för intimt.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 02 jun 2008 22:36

Vet inte varför sjukhusdirektörerna är sådana svin, dom bara jävlas.. man måste vara på sin vakt

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 02 jun 2008 22:38

bögerier

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 02 jun 2008 23:14

Förlåt mig, jag kommer alltid in på något sidospår, jag vet.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 02 jun 2008 23:55

Vilken är den andra sidan då? Spåret. Vägen. Riktlinjen.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..

BuySeeChair10

Der er kærlighed.

Inläggav BuySeeChair10 » 03 jun 2008 01:01

jaha flickor

möjligen har jag ingen aning om vad ni pratar om, eller jo eller ja, jo det tror jag faktiskt att jag har ibland - och då ska ni veta, att till saken hör, att oavsett hur mycket folk (t.ex. du och du) lurar andra och saboterar och skapar låtsasprofiler inne på forum bara för att jävlas med dem som tar sig själva på allvar, säger de (t.ex. du och du) alltid något om sig själva, så det är möjligt att (och hej vilken lång mening) jag inte förstår det ni säger på låtsas (om ni säger nåt på låtsas) eller det ni säger rakt ut, men jag kanske förstår det ni säger på riktigt, alltså allt det ni säger utan att egentligen säga det och och och.

Det jag försöker säga, utan att riktigt säga det, är att man ofta kan försöka säga saker och ting, utan att riktigt säga det.

Ni använder många ord och uttryck som jag tycker om. Här är några av dem:

Bögerier
Sidospår
Jag
Mig
Mina
Mitt
jävla järnrör i anus
Hur Död är du
på en skala
psykopatistöring (samma som psykopastörisering?)
saftsoppa
Mina föräldrars fejk-realtion
Jag blev alltså lurad, eftersom mina föräldrar inte älskade varandra
piiiiis out

Nu ska jag vara rakt igenom ärlig. Ni är objekt för mina projicerade föräldrainstinkter, jag kan inte få det till något annat. I min hjärna ser det ut så här: Ni springer runt nakna och visar upp er som barn gör mest och jag säger: "Nej men vad fint", och: "Oj vad duktiga ni är" och sånt. Som i fallet med att jag listade ord som ni använder, det var ett typiskt tecken på me, berömming what you gör. Det är en win-win-situation. Är ni med mig eller är ni mot mig? Vill ni vara mina barn? Jag har så mycket kärlek att ge. Allt är fint, allt är bra, det finns inget att vara rädd för.

Användarvisningsbild
Åkes granne
Kontakt:

Inläggav Åkes granne » 03 jun 2008 01:13

BuySeeChair10,

OCH hur gammal är du föresten?

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 03 jun 2008 12:04

Jag leker med smakupplevelser på hög nivå
Allt tjafs om kalorier är endast en rök ridå

? ? ? ? ? ? ? ? ?

BuySeeChair10

Inläggav BuySeeChair10 » 03 jun 2008 12:51

Åkes granne skrev:BuySeeChair10,

Spelar ingen roll. "Förälder" är ett tillstånd, inte en ålder. Men låt oss säga 45?

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 03 jun 2008 16:12

Hörredu, piiiis out, det rör du inte!
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"

Tony The Pony

Inläggav Tony The Pony » 03 jun 2008 17:35

BuySeeChair10 skrev:
Spelar ingen roll. "Förälder" är ett tillstånd, inte en ålder. Men låt oss säga 45?

BuySeeChair10, är du het?

BuySeeChair10

Inläggav BuySeeChair10 » 04 jun 2008 08:49

Tony The Pony skrev:
BuySeeChair10 skrev:

BuySeeChair10, är du het?

Frågar du mig som förälder, filosof, psykolog, mig själv eller som vetenskapsman?

Som förälder svarar jag: Du är trött, gå och lägg dig.
Som filosof svarar jag: Het? I förhållande till vad?
Som psykolog: Hur känns det när du frågar mig om jag är het?
Som mig själv: Ja.
Som vetenskapsman: Ca 37,5 grader, eventuellt lite mer på ytan.

eller... nej förresten, jag svarar: "Du är trött, gå och lägg dig" i alla tillfällen. Jag tror det blir bäst så.

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Inläggav Algotezza » 04 jun 2008 11:56

BuySeeChair10 skrev:

Fjortis är också ett tillstånd, ej en ålder...

MVH

Algotezza
Algotezza aka Algotezza

BuySeeChair10

Inläggav BuySeeChair10 » 04 jun 2008 12:47

Algotezza skrev:
BuySeeChair10 skrev:

MVH

Algotezza

Ja, helt klart. Du är klok du, det är det jag alltid sagt. Tycker du att jag är fjortis Algotezza?

Användarvisningsbild
Algotezza
Kontakt:

Inläggav Algotezza » 04 jun 2008 12:55

BuySeeChair10 skrev:
Algotezza skrev:
BuySeeChair10 skrev:

MVH

Algotezza

Ja, helt klart. Du är klok du, det är det jag alltid sagt. Tycker du att jag är fjortis Algotezza?

Det kan jag inte uttala mig om.  Förmodligen därför att jag själv ännu inte nått den nivån - men jag kämpar på. Det är väl som min stackars fru ofta säger när hon sliter sitt hår: "Män blir aldrig äldre än fem!" Så fem är väl det tillstånd jag petrifierats eller stigmatiserats i, inte minst genom kvinnorna i min omvärld. Å andra sidan får jag komma till himlen för enligt Master JC  är det barnen som hör himmelriket till och om man inte mentalt blir/förblir ett barn har man inte där att göra. Men varför befinner jag mig då här i en av helvetets många boningar? Det är onekligen ett mysterium...

MVH

Algotezza
Algotezza aka Algotezza

Återgå till "Tankar och känslor"