Det är oerhört sällan jag blir orolig i mänsklig närvaro, avd: galenskap, och vidare.. Min intuition säger att du inte är speciellt ärlig -och detta visade ju sig stämma när du nu publikt demonstrerade din formlöshet.
Så fortsätt gärna din "intervju" lika öppet som du börjat här, BuySeeChair10. Förstår fortfarande inte vad du undrar eller vill mig. Men antar att interagerandet bygger på en egen destruktiv naturs njutning i ett personality breakdown..
Annars? Sex, drugs and alcohol, på en skala 1-10?
NU VET JAG! (Självmord!)
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
-
Tony The Pony
- Åkes granne
- Kontakt:
Jag är BÖG och alkoholiserar mig på CALVADOS. Förut vad jag ASEXUELL och drack bara bara LORD CALVERT. Kallar DU det FORMLÖSHET?
LOL.
Shit förresten Åkes granne, mår du bra? Inte? Varför hackar du på mig? Vi borde hålla ihop. Vi borde befria de tvångsintagna (LIBERTY FOR OUR FRIENDS). Men så hackar du på mig.
Sådär ja. Äntligen.
Tänkte föresten fråga dig förut om du ville bestämma att träffas efter döden? Har några värdefulla "views" som jag skulle vilja undersöka.
Varför började du medicineras?
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
-
Tony The Pony
Åkes granne skrev:Varför började du medicineras?
Jag började medicineras för att dämpa mina syner, mestadels av självsmordsmotiv. Fick Zyprexa först.
Sedan fick jag lugnande mot ångest (.. först fick jag ej, men när jag började bli utåtagerande med ångesten gav dom mig piller ..)
Sedan bad jag om antidepp mot suicidtankar.. Däremellan fick jag förresten stilnoct för att jag inte kunde sova bra (mer än 3-4 timmar per natt) under ett par månader.
- Åkes granne
- Kontakt:
Tony The Pony skrev:Åkes granne skrev:Varför började du medicineras?
Jag började medicineras för att mina syner, mestadels av självsmordsmotiv. Fick Zyprexa först.
Ok. Längesen eller? Det var du som "sökte", osv? Synerna -det där med ögonen hos din farsa..?
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
-
Tony The Pony
- Åkes granne
- Kontakt:
Tony The Pony skrev:Åkes granne skrev:Tänkte föresten fråga dig förut om du ville bestämma att träffas efter döden?
Tyvär, jag tror ej på ett liv efter döden. Jag är anhängare av epikurismens syn på döden.
Kan gå ändå.
-
Tony The Pony
Åkes granne skrev:Tony The Pony skrev:Åkes granne skrev:Varför började du medicineras?
Jag började medicineras för att mina syner, mestadels av självsmordsmotiv. Fick Zyprexa först.
Ok. Längesen eller? Det var du som "sökte", osv? Synerna -det där med ögonen hos din farsa..?
Oj, hm, det var ungefär 3 år sedan tror jag. Synerna är bilder som visas i mitt huvud mot min vilja, av obehaglig karaktär. Ungefär som att du tänker på en blomma, bara att jag ej kan kontrollera detta. Kallar det för syner då det känns som att Främlingen skickar in dessa motiv i mitt huvud. Jag mår inte så bra av att prata om det här, men skitsamma.
- Åkes granne
- Kontakt:
Tony The Pony skrev:Åkes granne skrev:Tony The Pony skrev:Åkes granne skrev:Varför började du medicineras?
Oj, hm, det var ungefär 3 år sedan tror jag. Synerna är bilder som visas i mitt huvud mot min vilja, av obehaglig karaktär. Ungefär som att du tänker på en blomma, bara att jag ej kan kontrollera detta. Kallar det för syner då det känns som att Främlingen skickar in dessa motiv i mitt huvud. Jag mår inte så bra av att prata om det här, men skitsamma.
Kan utplånas. Skulle sluta med alla mediciner om jag var du för att eliminera dimman.
"Främlingen" bör undersökas annars.
-
Tony The Pony
- Åkes granne
- Kontakt:
Tony The Pony skrev:För att återgå till formlösheten så vill jag bara att du ska veta att detta är något jag försökt bota. Jag har gått i tärningsterapi.
Men tärningen förändrade bara mina aktioner, tärningen förändrade inte mig som person.
Någon intressant anekdot?
Återgå till "Tankar och känslor"