Zokrates skrev:Konkurrens, är det inte för jäkligt, när kvinnan väl vill ha sex, så är hon för oattraktiv jämfört med de unga tjejerna, som dessutom inte vill ha sex utan gör det bara för att de tror att killarna och väninnorna ser ned på dem annars. Är det då konstigt att det är just de äldre kvinnorna som skriker mest på att införa restriktioner för de yngre rivalerna, eller?
Det är förvisso endast en logisk slutsats, som jag inte kan backa upp med annat än min livserfarenhet, som inkluderar alla böcker, filmer, samt vänner, partners, bekanta som jag tagit del av under mitt liv.
Tycker jag att detta stämmer, JA.
Är det önskvärt att det skall stämma, NEJ.
Men vad vet jag, ni åker väl utomlands en eller två gånger om året och tar igen det mesta?
Hur mås det, Zokrates? Varför all denna aggression? Jag tycker att du har varit bra otrevlig mot Magica här utan synbar anledning.
Jag tror inte att Magica är 40, men eftersom jag är det om några år så kan jag svara för mig och mina jämnåriga kvinnliga vänner.
Konkurrens är förjäkligt om man känner sig underlägsen och vill ha något/någon väldigt gärna, tänk texten till låten Joline med Dolly Parton. Jag ställer mig dock tveksam till att det är så värst många mogna kvinnor som suktar efter män som frestas till att söka sig till tonårstjejer, då ett sådant agerande tyder på att mannen ligger lite efter i utvecklingen och fortfarande behöver bygga upp sitt ego, vilket redan borde ha skett. Restriktioner för de yngre eller överhuvudtaget - ja, det vet jag inte var du får ifrån. Det är inget som jag ställer mig bakom så här iallafall.
Uppenbarligen liknar inte min livserfarenhet din.
Man relaterar dessvärre i prioritet till likheter. Kvinnor relaterar alltså lättare till flickor än pojkar. Det handlar om omtanke när vissa förfasas av en 48-åring och en 14-åring. Utnyttjande sker lätt i en sådan situation. Att kvinnlig omskärelse skulle varit ett kvinnligt påfund är ju helt fel.
Haha, nä, känner ingen som åker utomlands i det syftet, men de kvinnorna som gör det; åker till Afrika eller så spelar på samma strängar som en del män gör här hemmavid. Feglir, desperation. Varken de män eller kvinnor får/har fått vad de behöver och vi kan ju spekulera i vad det beror på.
Alltså... det var enormt vad hätsk du verkar över äldre kvinnors sexliv - har du en anledning till det? Tycker du att kvinnor ska börja baka bullar vid 27 och de 14-26-åriga tjejerna ska vara de som är sexuellt aktiva? Dessutom förvånar det mig att du vid upprepade tillfällen har varit så spydig mot Magica, varför?