MVH:Kaktus
Homosexuell?
Moderator: Moderatorgruppen
Äsch
:lol: .
Jag är trogen mina principer och blir som tjuren Ferdinand, när det blir för mkt bråk, drömmer om att sitta under korkeken och lukta på blommorna. Jag är ingen karismatiker eller halleluja människa, snarare lite rebellisk av mig
.
Jag träffade en bra kvinna, hon bjöd hem mig och där jag satt och drack the` med henne och hennes kvinnliga sambo.
Ja,ja, livet kan se ut så här också, tänkte jag för mig själv. Jag presenterade mig som en konservativ kristen dessutom och vi hade det jättetrevligt i deras pippi långstrumpahus.
Jag lämnar sådant jag inte riktigt begriper.
Jag är trogen mina principer och blir som tjuren Ferdinand, när det blir för mkt bråk, drömmer om att sitta under korkeken och lukta på blommorna. Jag är ingen karismatiker eller halleluja människa, snarare lite rebellisk av mig
Jag träffade en bra kvinna, hon bjöd hem mig och där jag satt och drack the` med henne och hennes kvinnliga sambo.
Ja,ja, livet kan se ut så här också, tänkte jag för mig själv. Jag presenterade mig som en konservativ kristen dessutom och vi hade det jättetrevligt i deras pippi långstrumpahus.
Jag lämnar sådant jag inte riktigt begriper.
Vad har jag sagt som gör dig upprörd, varför har du svårt att godta att ngn annan har en annan åsikt. Jag kämpar inte med det enkla och du får tycka att jag är löjlig. Jag tog inte SM i ngt, det var min väninna. Varför söker du dig hit? Var har jag skrivit att jag skulle vara intellektuell? Andras bedömning får stå för dem. Vad presterar du på ff? Jantelagen är jag bekant med.Vad presterar du här på ff, eller i samhället? Jag är ingen snobb.
Jag fattar vad du menar, jag är väldigt vanlig, jag ska resa och städa efter en tillställning imorgon. Jag kan gott förstå mig på ateister och har ingen som helst avsikt att försöka "omvända ngn". Jag är lite konstig, håller med, det är man, när man skriver musik, det är att föra en dialog med sitt inre. Jag förväntar mig inte att omvärlden förstår detta. Jag blev utbuad på gympan i skolan, därför att jag var så dålig i idrott, blev utskälld av läraren också. Jag tror att ingen kan vara ngn stjärna i allt och alla kan vara en stjärna i ngt. Jag har aldrig intresserat mig för IQ och jag kan tänka mig att ngn som har en IQ under det normala, kan ha ett fotografiskt minne. Du har rätt att uttrycka att du blir sur på mig, men jag fattar inte bara alltid varför, jag är lite trög.
Kaktus
Kaktus
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
-
suchanother
- Avstängd
- Avantgardet
suchanother skrev:Ärligt talat så skriver jag tio ggr bättre musik än er.
Avant skriver nåt elektronikskit, men jag skiver symfonier.
Käften på dig. Att säga att jag "komponerar" är att förolämpa mig. Jag är bara så här djävla skärpt och på så här många plan samtidigt, nåt annat vore fan pinsamt och under min värdighet.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Avantgardet
Pssss! Vacker? Det vet jag inte vad det är. Men jag förstår likväl hur du använder dig av begreppet och jag måste säga att ni båda har rätt, även om era utsagor på inga sätt utesluter varandra vad jag kan se.
Jag gör all typ av musik, i den mån musiken skall betraktas på så sätt att den har olika "typer", jag målar helt enkelt vardagen, inget annat. Hur låter era liv? Att låtsas om att livet alltid är "vackert" är bara fånigt, och att erbjuda nåt slags förskönad eskapism är bara fördummande - och görs mycket bättre, mig veterligen, av knarklangarna.
Jag gör all typ av musik, i den mån musiken skall betraktas på så sätt att den har olika "typer", jag målar helt enkelt vardagen, inget annat. Hur låter era liv? Att låtsas om att livet alltid är "vackert" är bara fånigt, och att erbjuda nåt slags förskönad eskapism är bara fördummande - och görs mycket bättre, mig veterligen, av knarklangarna.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Avantgardet skrev:Pssss! Vacker? Det vet jag inte vad det är. Men jag förstår likväl hur du använder dig av begreppet och jag måste säga att ni båda har rätt, även om era utsagor på inga sätt utesluter varandra vad jag kan se.
Hmm, du vet, jag kom inte på något annat ord när jag skrev inlägget. Som jag sa en annan gång, så spelar din musik på mina strängar, en del av dom.
Sen så låtsas jag inte att livet är vackert alltid, ibland är det jävligt fult, men jag vill gärna se och njuta av det som är vackert. Ta det som du vill hörru :)
Återgå till "Tankar och känslor"