Homosexuell?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 15:25

Vem frågar vilka skelett den andre har i garderoben eller ber den andre visa upp ett hiv test under en date :lol: .Allt sånt tjafs slipper man som singel :)

MVH:Kaktus

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 15:44

Nejdå, jag förklara bara min syn på saken och jag lägger mig inte i. Det nyttar inte stort. Jag har aldrig legat på behandlingshem och jag har mkt livserfarenhet.

Hilsen:Kaktus

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 16:11

Äsch :lol:  :lol: .
Jag är trogen mina principer och blir som tjuren Ferdinand, när det blir för mkt bråk, drömmer om att sitta under korkeken och lukta på blommorna. Jag är ingen karismatiker eller halleluja människa, snarare lite rebellisk av mig :) .
Jag träffade en bra kvinna, hon bjöd hem mig och där jag satt och drack the` med henne och hennes kvinnliga sambo.
Ja,ja, livet kan se ut så här också, tänkte jag för mig själv. Jag presenterade mig som en konservativ kristen dessutom och vi hade det jättetrevligt i deras pippi långstrumpahus.
Jag lämnar sådant jag inte riktigt begriper.

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 18:33

Vad har jag sagt som gör dig upprörd, varför har du svårt att godta att ngn annan har en annan åsikt. Jag kämpar inte med det enkla och du får tycka att jag är löjlig. Jag tog inte SM i ngt, det var min väninna. Varför söker du dig hit? Var har jag skrivit att jag skulle vara intellektuell? Andras bedömning får stå för dem.  Vad presterar du på ff? Jantelagen är jag bekant med.Vad presterar du här på ff, eller i samhället? Jag är ingen snobb.

MVH:Kaktus

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 19:38

Jag fattar vad du menar, jag är väldigt vanlig, jag ska resa och städa efter en tillställning imorgon. Jag kan gott förstå mig på ateister och har ingen som helst avsikt att försöka "omvända ngn". Jag är lite konstig, håller med, det är man, när man skriver musik, det är att föra en dialog med sitt inre. Jag förväntar mig inte att omvärlden förstår detta. Jag blev utbuad på gympan i skolan, därför att jag var så dålig i idrott, blev utskälld av läraren också. Jag tror att ingen kan vara ngn stjärna i allt och alla kan vara en stjärna i ngt. Jag har aldrig intresserat mig för IQ och jag kan tänka mig att ngn som har en IQ under det normala, kan ha ett fotografiskt minne. Du har rätt att uttrycka att du blir sur på mig, men jag fattar inte bara alltid varför, jag är lite trög.

Kaktus

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 jun 2008 20:01

Ärligt talat så skriver jag tio ggr bättre musik än er.
Avant skriver nåt elektronikskit, men jag skiver symfonier.

kaktus

Inläggav kaktus » 28 jun 2008 21:16

Då kanske du blir känd efter din död.

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 jun 2008 21:32

Ja va fan, skriver i skallen så alla fattar hur lättflyktiga de är.

Borde ha papper och penna direkt men brukar greppa en pilsner iställer och så är den dagen förstörtd.

Komponerar då på väg till bolaget.

suchanother
Avstängd

Inläggav suchanother » 28 jun 2008 21:35

Skogsälvan varför är du så tyst?
Saknar ditt jiddrt.

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 28 jun 2008 23:46

suchanother skrev:Ärligt talat så skriver jag tio ggr bättre musik än er.

Käften på dig. Att säga att jag "komponerar" är att förolämpa mig. Jag är bara så här djävla skärpt och på så här många plan samtidigt, nåt annat vore fan pinsamt och under min värdighet.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 29 jun 2008 11:19

suchanother skrev:Ärligt talat så skriver jag tio ggr bättre musik än er.

Får vi lyssna då?

Avantgardets musik är vacker, vad har du lyssnat på egentligen?

Användarvisningsbild
Avantgardet

Inläggav Avantgardet » 29 jun 2008 13:40

Pssss! Vacker? Det vet jag inte vad det är. Men jag förstår likväl hur du använder dig av begreppet och jag måste säga att ni båda har rätt, även om era utsagor på inga sätt utesluter varandra vad jag kan se.

Jag gör all typ av musik, i den mån musiken skall betraktas på så sätt att den har olika "typer", jag målar helt enkelt vardagen, inget annat. Hur låter era liv? Att låtsas om att livet alltid är "vackert" är bara fånigt, och att erbjuda nåt slags förskönad eskapism är bara fördummande - och görs mycket bättre, mig veterligen, av knarklangarna.
En god vän om mig: "Inte ens hans egen mor tycker om honom!"

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 29 jun 2008 15:23

suchanother skrev:Skogsälvan varför är du så tyst?
Saknar ditt jiddrt.

Aha  :)  Just nu är jag ganska upptagen. Tankarna brukar komma framåt hösten. Lite växelverkan alltså. Insupa inspiration och ge uttryck för det.

Användarvisningsbild
Skogsälvan
Avslutat konto

Inläggav Skogsälvan » 29 jun 2008 15:25

Coolingen Avantgardet...  :) Lär dig ta emot en komplimang och tillåt dig njuta av det.

Jag vill också höra such musik. Kan inte i min vildaste fantasi tänka mig hur det låter.

Användarvisningsbild
Ling

Inläggav Ling » 29 jun 2008 15:55

Avantgardet skrev:Pssss! Vacker? Det vet jag inte vad det är. Men jag förstår likväl hur du använder dig av begreppet och jag måste säga att ni båda har rätt, även om era utsagor på inga sätt utesluter varandra vad jag kan se.

Jag gör all typ av musik, i den mån musiken skall betraktas på så sätt att den har olika "typer", jag målar helt enkelt vardagen, inget annat. Hur låter era liv? Att låtsas om att livet alltid är "vackert" är bara fånigt, och att erbjuda nåt slags förskönad eskapism är bara fördummande - och görs mycket bättre, mig veterligen, av knarklangarna.

Hmm, du vet, jag kom inte på något annat ord när jag skrev inlägget. Som jag sa en annan gång, så spelar din musik på mina strängar, en del av dom.
Sen så låtsas jag inte att livet är vackert alltid, ibland är det jävligt fult, men jag vill gärna se och njuta av det som är vackert. Ta det som du vill hörru  :)

Återgå till "Tankar och känslor"