Anna Sara säger (01:13):
Ville försöka "se" mig själv.. eller nej, jag ville konfrontera min "ständiga" ego-projicerade DÖD. Satte mig i klädkammaren (stor spegel) och tittade in i mina ögon..
Typ i en timma..
Försökte släppa det gamla "ältadet" ("tankarna")
Insåg efter ett tag -själva KONTRUREN/bubblan (dvs. min ascendent, som Pluto styr)..
Anna Sara säger (01:15):
Och att detta var "mannen" i sadistform, kände "ormen", dess långa rörelse.. Förstod från botten av "värdigheten" att jag "lurat" -henne, allså "mig själv"/"Anna Sara".. att jag är den där "skorpionen" som håller ett offer i sitt brutala grepp..
¿ . [ deaf ] . ? säger (01:16):
Hum, okay, oj..
Anna Sara säger (01:16):
Men samtidigt -inget starkare.. utan kände "läckaget" från det genuina.
Alltså -min "riktga person".. det "feminina-androgyna"..
Men förstår du vad jag menar?
¿ . [ deaf ] . ? säger (01:17):
feminima-androgyna är en del av sexualiteten?
Anna Sara säger (01:17):
Min ascendent är Pluto; som "härskar"/ägar den person som ska vara jag.. automatisk. Att jag typ "have put a spell on myself"
http://www.youtube.com/watch?v=DMvJ41j0OqY
Vi kan inte "fatta oss själva" - vi kan bara "fatta Gud". . .
Att "fatta sig själv"; ÄR Pluto -detta är sex/regenerering; vilken i naturens råform direkt FÖRINTAR sig själv/polariserar (att få en "blick av djävueln"/hades källare) -balansen är ständigt förenande dualistisk.
I råhet/truth -finns det inget mellanting, någon "balans" -mellan "ondska" och "godhet" -och detta försöker vi ständigt BEFRIA oss ifrån. Vi kan inte leva utan oss sjävla -men förnekar det. Exorcism: det är att inte kunna 'polarisera' -eftersom man erkänner sanningen -och GER UPP. Man har ett utbyte av sexuell energi med en "demon" (en egen rädsla!) När detta sker med religiösa verklighetsuppfattingar "drar det ut på tiden", eftersom man förnedrar sig för Gud, och förstår inte besegrandet/rädlsan/bedrägeriet, som det handlar om.
LÄS: Vi kan inte "bevisa vår oskuld" om vi inte samtidigt erkänner MASSAN: fullbordar kontraktet. Annars blir vi brutalt samtidigt "av med vår oskuld".
Tycker ni att det är konstigt att fanatiska muslimer eller spioner DÖR SOM FLUGOR!?
Jag säger ofta helt uppriktigt saker och inser sedan hela sammanhanget:
Skrev även kort några tankar kring händelsen när detta attackerade mig, när jag blev neddrogad av en kvinna som vände hela sitt förflutna mot mig, mannen i kvinnan i henne. Känslan av att vara bortförd och alienerad delade jag med henne, i hennes identitetsmysterium som adopterad -vilket uppenbarade sig tidigare i förtroligt samtal med henne som 16/17 åring i samband med frivillig kortare inläggning på barnspyk. Jag var vid källan, och det var hon med -den yttersta kärleksförklaringen av JÄMLIKHET [Vattumannen] -ett faktiskt brutalt erkännande. Jag blev väldigt sårad. Jag vet inte om hon förstår, eller vilken stor skada jag där upplevde.
Jag förstår nu vad som hände, för ett och halvt år sen. Jag med min "könlösa religiositet"/mänskliga sanning, kontra. den adopterade kvinnas könsliga maktbegär, -som jag såg igenom som den spårade tråden i hennes förflutna som adopterad/bortflöst/alienerad, vid källan -vi var i 'duel', hemma.
Vet inte om hon någonsin senare förstod.
Min romantisering av den yttersta "jämlikheten", blev bokstavligen attackerad av urfallossymbolen -ja, jag såg hennes BESATTHET, och privata hemlighet -vilken enorm kränkning av min emotionella avsikt, men.. som -var exakt samma smärta, exakt samma känsla, samma liv, samma värde -som mitt existensiella identitetssökande.. och förlusten, det brutala bortslitandet av vårt ursprung, och det vi älskar mest.
Att ingenting är finare än något annat, det hade jag glömt -förblindad av mitt sentimentala hjärta, samtidigt som det är dess inre budskap ..och jag lär mig. Jag försökte 'komma undan' i min känsliga feminitet -"det spelar ingen roll", och dölja sanningen, mitt förflutna, den yttersta råa maskulinismen ("sadisten") 'genom tiden'.
Ang. de distanserade märkliga Plutokänslorna. Vet att det inte är "unikt" att känna det här; det ligger i identiteten. Började dock senare tänka på det där, ang. den estetiska relationen till det uppenbart "förstörande" i de former jag där delger -allt och ingenting på en gång; eftersom jag attraheras av både det djupvita och djupsvarta, och ingenting emellan egentligen. (Det var exakt detta jag möttes av i en ytterlig smärta -det ÄR "förlusten i sig själv"!) Det existerar fortfarande en viss inre "självbedräglighet" som jag söker att bli av med -jag har försökt konfrontera meningen med min sexualitet nu den senaste tiden, för att inse hur allting i rörelse är kärleken, för att uppnå ett mål där jag inte missar något.
Åkes granne skrev:Karma:
Det man tycker synd om är: FÖRLORADE DELAR av SIG SJÄLV. Vilket man får tillbaka, genom lidande - själsdöd - transcendental förståelse.
Ja. "Undra varför" eller hur?
Undra varför människorna gråter över Jesus på korset eller hur?
Det är något som är fel. Strindberg sa att det var synd om människorna.Åkes granne skrev:Varför tror ni barnen i Afrika svälter? Svar: för att ni tycker synd om dem! Prova själva det VERKLIGA rollspelet -och avsluta med den slutgiltiga bedömningen. Ni ser INTE varandra som jämlikar, ett öppet system där ärligheten är idealet. Ni jagar er själva.
(Jag menade detta verkligen genuint - jag hoppas ni förstår hiearkin. Jordens behov av självrelatering - djur som ger sig själva till människorna genom deras förståelse, och lägger sig och dör på samma ställe; den ritual, vi människor är låsta i -genom vår: biologiska sexualitet -bundet till uppväxtens psykologiska uppvisning av minnen av vår jord och moder, -som gör kärleken till en "energi" vid den kroniska ändstationen, och inte en djup betydelse. Ni har inte lyssnat; ni kanske är rent blockerade i er personliga "innerlighet" som ni tror är att "vilja överleva" helt enkelt.)
Hatar min mamma eftersom hon trodde sig ha en relation till mig som dessutom, var köttet av sin egen hjärna, och tror fortfarande, hon födde mig för att befrias från sin skuld -det är därför jag har ett sånt extremt behov på-liv-och-död, av att förenas (relatera och själv-relatera -jämlikhet) till sanningen. Den "fysiska", sanningen -den stora bilden.
Varför ger ni inte varandra till oss själva?
Fattar ni inte att precis vad som helst hela tiden kan hända?
Detta gör ont, ansvaret.
Antecknade detta igår:
_
Min mamma födde mig för att hon skulle kunna befria sig från sin skuld, för att jag ska visa henne sanningen om sig själv.
Detta börjar med att hon "förvirrar" mig så TOTALT som det går; för att jag ska "hata" henne. För att de saker hon "vilseleder mig in i" ska bli den samlade unika historian/ansvaret i min själv och min självprojektion; vilket kan "lysa" henne -genom polarisering/dualismens formula. Dualismen är "blodet" och renheten. Min mor trodde hon såg sig själv när jag föddes, och detta är min tyngd.
Det är därför jag älskar min egen död, det är mitt kärleksyttryck (dualismen) -för den direkta post-födelsen är den yttersta osanningen och förnedringen. Jag tvingar alltså mig själv att lida, för att se sidorna av saken.
Min högsta önskan och djupaste behov är att bli existensiellt-biologiskt föräldralös, och frigjord från mitt förflutna för att själv kunna omdefiniera min könlöshet till varaktig lycka -det är att bli fri/oantaslig, och "få tillgång" genom anspråkslösheten. Perfektion och renhet förenat i balans; "som" döden (passion.) Det är att ingenting blir allting, och det är sann frihet, -bortom rättvisan själv. Att älska med hjärtat, eftersom man bevisat sig för sig själv.
_
Jag var så säker på min sak [nyår 1½ år sen/uppenbarelse/återskapande jag jaget] -att jag ville "bli Gud" trots att saker omkring mig "rördes upp", vilket gjorde mig "nervös": jag TVIVLADE på LOJALITETEN!
Och jag såg min "bakrund". Jag gjorde det yttersta bevisandet av mig själv -jag vill att alla ska se detta som ett EXEMPEL på SANNINGEN om MAKT! Vi kan kalla det här för min stolthet eller min värdighet -för jag har alltid varit öppen med att jag "inte söker makt" och hamnat i maktkamper på "samhällsnivå" som attackerar detta.
Det som DIREKT sedan hände var (när jag vaknade efter att ha blivit nedsövd, och det djupt traumatiska): -som jag beskrivit som behovet att att GLÖMMA mitt ursprung och istället projicera SANNINGEN på mamma, som det som INTE är detta [södra noden i Jungfrun]...
Jag upplevde ett tillstånd av att vara UTAN SJÄL; odödlig-död (rädslan är att förlora identifiaktionen med min tidigare fysiska "formlösa form" -vilket är ointegrerat i ett sammanhang.)
Jag var en förlöst kropp -i "nytt" (alltså GAMMALT) grepp [attackerande] av MIG SJÄLV! (Pluto!)
-alltså äganden av "sanningen".. MIN JORDISKA KROPP [min måne/oxe-förankring]
///Skev om att "sanningen var förbrukad, ..och de brinnande energilågorna på låren, "när hjärnan var en blockering".. behovet riktat helt mot mig själv -som ett bojjat OFRIVILLIGT "knull av sig själv" bokstavligen -genom minnet/osanningen min familj gett mig i uppväxt....", vilket var helvetet; några dagar senare.. -tidigare i en annan tråd. Detta var att känna sig som en "total DUM-OXE" -men ÖVERLEVA! Tänk ut detta, det är inte svårt.///
-detta, denna aspekt -helvetet jag upplevde (av/drabbande mig själv) är det enda jag kan känna att jag nu känner att jag "tycker synd om" SOM MIG SJÄLV (objektivt.) Antar att jag fortfarande döljer saker för mig själv, och att allt mitt onödiga lidande ligger där i. Att jag liksom, alltså, har TILLÅTIT mig att LURAS av min FAMILJ till trots -och detta är mitt "modersbehov" (som leder till förlåtelse av mig själv....) Det handlar inte om att jag "tycker synd om"; jag vill förstå och ge förståelse!