Anders skrev:Vega skrev:Hubert skrev:Har jag gott om pengar så går dom åt.
Har jag ont om pengar så räcker dom.
Att leva relativt anspråkslöst trots att man har pengar är nog den perfekta lösningen?
Så gör jag. Uppfostrad till duktig så jag har tjänat hyggligt genom åren men vill just inte ha några dyra grejer. Jag känner i och för sig inte att jag behöver försaka nåt, har bara inget sug efter saker som kostar en massa pengar. Och gillar att vara lite snål.
Kan man ha det för bra? Tror det..