Anne skrev:Tack för insikten, David! När får vi höra om hur herr Ågren resonerar?
Du får skicka vänförfrågan till honom på Facebook, där skriver han en del
Moderator: Moderatorgruppen
Anne skrev:Tack för insikten, David! När får vi höra om hur herr Ågren resonerar?
David H skrev:Algotezza skrev:Johan Ågren skriver intressant om AI/ChatGPT på Facebook.
Instämmer... jag har bett om att få dela/sprida det han skrivit
Anne skrev:David H skrev:Algotezza skrev:Johan Ågren skriver intressant om AI/ChatGPT på Facebook.
Instämmer... jag har bett om att få dela/sprida det han skrivit
Så skrev du, David. Tackade herr Ågren nej till detta? För er som är nya här informerar jag er om att herr Ågren är detta forums skapare.
Anne skrev:Vega skrev:Tänk till exempel om AI arbetar som en VAKT. En portvakt. Då måste hin (han..hen..: hin!!) lyssna på riktigt. I alla fall om det är en mäktig vakt, en portvaktarnas portvakt.
Port till vad?
Här i Sverige - är det en svensk AI folk använder sig av, eller var kommer den ifrån?
Vänligen
Den något teknikskeptiska käringen på forumet
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 2 och 0 gäster