EN LIVETS MELODI!!!! Kraften helar mig när sinnet lugnar sig.Det dånar och rör om i mitt inre.Likt en virvelvind av glödande energier dras jag iväg.Likt en orkan förstör den mina falska bilder.Vem är jag?Vad händer?Vilsen rädd och ensam kallar jag på kärleken.Och Kraften för mig vidare till den absoluta sanningen.Där intet finns , finns alltet,Där mörker finns ,finns ljus.Där smärtan tar slut tar kärleken vid accepterar jag detta kan jag leva i frid.Kraften är livet i dess många former,inser jag detta så finns ingen rädsla.Kraften i mångfalden,allt som lever ,växer,känner.finns även dom förblindande rädda som inte Kärleken minns.Krasften är den heliga nådens flamma,Kärlekens ljus som älskar allting och alla.Kraften en OÄNDLIG komposition en livets sång.Men jag kan bara dansa aifall jag släpper ALL KONTROLL.När egot försvinner och jag syncar till tonerna,och när jag utan att TVIVLA blir i enhet med rytmerna.Först då känner jag av hela min vibrerande,elektrifierande själATT JAG ÄR,ATT DU ÄR ATT VI ÄR MELODIN
VAR INTE RÄDD FÖR RÄDSLAN!!!!!
TUSEN KRAMAR PÅ ER ALLA!!!
ATT LEVA HÄR OCH NU
Moderator: Moderatorgruppen
- mattemannen
- Kontakt:
- mattemannen
- Kontakt:
- mattemannen
- Kontakt:
- mattemannen
- Kontakt:
Tycker det är tråkigt att livet många gånger passerar då man planerar inför det.
Vet inte riktigt hur jag skall se på att just "leva i nuet".
Själv så kan jag anse att man även lever i nuet då tankarna är långt fram, när man just te.x planerar inför framtiden, för på något sätt så ser jag det som nuets sysselsättning...
Antar att tankarna ska hålla sig till händelsen/sysselsättningen man är i just för tillfället......nuet.
Fick väl svar på min fråga direkt..
Vet inte riktigt hur jag skall se på att just "leva i nuet".
Själv så kan jag anse att man även lever i nuet då tankarna är långt fram, när man just te.x planerar inför framtiden, för på något sätt så ser jag det som nuets sysselsättning...
Antar att tankarna ska hålla sig till händelsen/sysselsättningen man är i just för tillfället......nuet.
Fick väl svar på min fråga direkt..
Återgå till "Tankar och känslor"