Är det en känslig eller obekväm fråga kanske?
Sökningen fann 2 träffar
- 16 feb 2009 01:16
- Kategori: Religion och andlighet
- Tråd: Scientologi
- Svar: 194
- Visningar: 69792
- 31 jan 2009 01:35
- Kategori: Religion och andlighet
- Tråd: Scientologi
- Svar: 194
- Visningar: 69792
CTID Jag har en seriös fråga, och det hur scientologin tänker sig vård och behandling av psykisk sjukdom? tex maniska personer som inte sovit en blund på 2 vecor och inte alls anser att något är fel trots att personen kanske handlat långt över sina tillgångar och vägrar gå omkring i annat än kalsong...