Sökningen fann 2 träffar

av Kroken
16 feb 2009 01:16
Kategori: Religion och andlighet
Tråd: Scientologi
Svar: 194
Visningar: 69792

Inget svar denna gång heller. :(
Är det en känslig eller obekväm fråga kanske?
av Kroken
31 jan 2009 01:35
Kategori: Religion och andlighet
Tråd: Scientologi
Svar: 194
Visningar: 69792

CTID Jag har en seriös fråga, och det hur scientologin tänker sig vård och behandling av psykisk sjukdom? tex maniska personer som inte sovit en blund på 2 vecor och inte alls anser att något är fel trots att personen kanske handlat långt över sina tillgångar och vägrar gå omkring i annat än kalsong...

Gå till avancerad sökning