Sefket Ramovic skrev:Om det enbart fanns en allsmätkig gud som var helt igenom Snäll, vad tror du denne Gud hade velat säga till just dig?
Jag tror han skulle ge mej ett par boxningshandskar. Detta efter en rekommendation av BoS:s försäkringsbolag.
Moderator: Moderatorgruppen
Marko skrev:sådan person var den äcklige Sai Baba.
Jag tycker han är ganska gullig, en hovnarr av hög klass, och hans glöd är inte röd,
den lyser humor och satir...
<iframe title="YouTube video player" width="480" height="390" src="http://www.youtube.com/embed/1fs1OBY82b0" frameborder="0"></iframe>
sailaways skrev:
Sefket,
Gud kommer alltid vara före oss i Hans evolution, och det vi kan göra är att hänga med, för att alla de som faller och håller sig fast vid fundamentala trossystem är inte nära Skaparen. Det finns nya profeter som har kommit oavsett om de presenterar sig själv som det, och deras arbete borde tas seriöst. Vår arts evolution hänger på oss själva, för att Gud skapade oss för att utvecklas. Medvetenhet och information är nyckeln till vår överlevnad, och det inkluderar att ha kunskap om det ockulta, teosofi och andra New Age filosofier.
JESUS, MOHAMMED, BUDDHA etc är alla i de himmelska realmerna och är och står för OVILLKORLIG KÄRLEK.
Det finns ingen synd emot Gud. Endast karma "straffar" oss, och elektro-magnetiska fysikaliska lagar om orsak och verkan. What you reap is what you sow.
lösdrivaren skrev:Sefket Ramovic skrev:Om det enbart fanns en allsmätkig gud som var helt igenom Snäll, vad tror du denne Gud hade velat säga till just dig?
Jag tror han skulle ge mej ett par boxningshandskar. Detta efter en rekommendation av BoS:s försäkringsbolag.
Sefket Ramovic skrev:så pi är nog bara absolut i sin egen referens till cirkeln från ett perspektiv, inte från ett absolut perspektiv ?
Sefket Ramovic skrev:Marko skrev:Gud vill nog berätta att "it's a point of view".
Det jag ser är en tvådimensionell ring i en tredimensionell värld.
det jag funderar är hur den tredimensionella ser ut i en fyrdimensionell värld.
men alla de som säger dig att du är vacker så bra så kunnig
heja heja marko
vad vill de säga dig marko
Användare som besöker denna kategori: 16 och 0 gäster