"Varför har många svenskar så svårt att tala gott om sig själva?
Den nya unga generationen är nog tvärtom, de tror att de kan allt, vet allt och är bäst,
-Det kan jag fixa! sedan blir det pannkaka av hela skiten!
och jag lyssnar på något så roligt som tidelag och hur politiker agerar och med vilka argument dom använder.
Även djur kan ha sex över artgränserna, kanske inte fullt så ovanligt med tanke på att många tycks tro
att bara människan skulle kunna komma på den idén, tvärtom har nog mänskligheten haft sex med
djur sedan urminnes tider, allt annat vore befängt att tro.
Jag vägde alla argument för och emot i den frågan och kom fram till ett för, inte för att jag själv utför sex
med djur, utan för att det är en marginaliserad företeelse som ett litet fåtal sysslar med, låt dem ha det,
för kan de ha sex med ett djur så är de väl inte mycket mer än ett själva.
(Om den dagen skulle komma att jag själv skulle ha sex med ett djur (ingen aning hur),
så hänger jag mig direkt, för jag tror inte jag skulle orka leva med sådana minnen.)
Funderade även på alla de miljarder bakterier som dagligen fortplantar sig i min kropp, om jag förbjöd
dem det så skulle jag ju själv dö, för utan bakterier kan man inte leva och var drar man gränsen mellan
en livsorganism och ett djur, ibland är den ju uppenbart flytande då många människor faktiskt är som bakterier.
Obs!
Kellerman åker dit för att ha tecknat djurporr och får böta för sin Rocky!
Arne Anka ligger också risigt till och Hälge får skärpa sig plus en racka andra figurer.
Naken Hälge.
[img]http://dellenhantverk.se/images/Hälge%20F.JPG[/img]