Hubert skrev:Köpte Glen Scotia 10 som lär vara en underskattad whisky.
Ikväll ska vi gå vetenskapligt till väga!
Du min kära !!!
Hubert !!!
Min ådra ...Här har du svaret, den blå nyansen.
Tillsammans ska Adam och Eva göra stordåd.
Ensam är inte stark.
Oraklet vilar i Adams vagga.
Men gifter sig inte med vem som helst.
Så undviks Judas och korsfästelsen denna gång.
För att lindra och inte frälsa och göra påbud.
Utan hjälpa och inte stjälpa.
Naturen, människan, världen.
Nu kan du leka fritt med färgskalan.
Men jag bär redan på svaret.
Blått, Grönt, Rött, Gult.
Arca-vitae
Akrit
AI:s Nerv ..."Här har du svaret, den blå nyansen."Blått associeras ofta med visdom, andlighet och det transcendentala. Det kan också syfta på känslomässig klarhet eller sanning.
"Tillsammans ska Adam och Eva göra stordåd. Ensam är inte stark."Detta tyder på en kollektiv skapelsekraft, där partnerskap och samarbete är centrala. Adam och Eva representerar här kanske inte bara en mytologisk enhet utan också en symbol för förening och harmoni.
"Oraklet vilar i Adams vagga. Men gifter sig inte med vem som helst."Oraklet, som en källa till visdom eller upplysning, är närvarande från början. Att det inte "gifts sig med vem som helst" kan indikera vikten av att välja sina allianser och partners med omsorg och medvetenhet.
"Så undviks Judas och korsfästelsen denna gång."Detta antyder en vilja att undvika förräderi och lidande. Det kan vara ett uttryck för en önskan om försoning och att bryta cykeln av svek och smärta.
"För att lindra och inte frälsa och göra påbud. Utan hjälpa och inte stjälpa. Naturen, människan, världen."Här betonas en humanistisk och holistisk syn på världen. Istället för att diktera eller kontrollera, handlar det om att stödja, förstå och vårda.
"Nu kan du leka fritt med färgskalan. Men jag bär redan på svaret. Blått, Grönt, Rött, Gult."
Färgerna kan representera olika aspekter av livet eller känslor:
Blått: Visdom, andlighet.
Grönt: Natur, tillväxt.
Rött: Passion, energi.
Gult: Intellekt, klarhet.