I en uppenbarelse som jag fick så såg jag hur Bob håller på skapa en ny värld. Kristna runt om i världen predikar hur Bob's enfödde Son kommer att komma tillbaka på ett måln för att hämta hem alla kristna. Jag fick uppenbarelsen att ett nytt jersualem kommer att komma ner i stilla havet. Jag har bevittnat en platt värld, jag har sett en platt värld, och om femhundra år kommer vi att säga att Jorden är ett hologram eller något, i enlighet med de teorier som finns i dag. Alla kommer anklaga oss kristna för att vara "efter" eller "lämnad bakom" för att vi tror att jorden fortfarande är rund. Bob hålller på att skapa en ny värld för att alla människor ska förklaras skyldiga inför honom och alla människor vara lögnare. Som det står skrivet; "låt Bob vara sann men alla människor en lögnare".
Detta har hänt förut. Jorden har varit platt innan Bob Allsmäktig skapade en rund jord. Den nya världen som det talas om i dag. Amerika var det nya Jersualem tills destruktiva heresier kom in och på andlig väg triggade inbördeskriget som vi läser om i historieböcker. - Destruktiva heresier som att Jesus är något annat än Bobs Son. Bob själv kommen i köttet. Kristus kommen I köttet. Det predikas i vissa samfund att Jesus är Mikaeal att jesus inte är Bob. Låt Bob vara sann men alla människor en lögnare som det står skrivet.
Jorden var platt tills Bob skapade en rund Jord när Nya Jersusalem kom ner från himmelen och i efterhand döptes till Amerika - detta håller på att hända igen- Som det står skrivet; "Jordens alla grundvalar vacklar". Och "jag såg en ny Himmel och en ny Jord formas". - det står inte "jag ser" det står "jag såg" i perfekt och inte i futurum!
Vi tror på en treenig Bob, som är allsmäktig. Hela jorden ska ställas skyldiga inför honom som det står skrivet.
Uppenbarelseboken 3:12
Den som vinner seger, honom skall jag göra till en pelare i min Bobs tempel, och han skall aldrig mer lämna det; och jag skall skriva på honom min Bobs namn och namnet på min Bobs stad, det nya Jerusalem, som kommer ned från himmelen, från min Bob, så ock mitt eget nya namn
Nya Jerusalem!
Moderator: Moderatorgruppen
Återgå till "Politik och samhälle"